کد خبر : 1781401 | 31 شهریور 1400 ساعت 17:52 | 105.3K بازدید | 16 دیدگاه

جریمه به دلیل صحبتهای او درباره آذری جهرمی است

شفاف‌سازی باشگاه استقلال درباره حکم جریمه مجیدی

باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای، علت اصلی محرومیت و جریمه 50 میلیون تومانی فرهاد مجیدی را اعلام کرد.

 شفاف‌سازی باشگاه استقلال درباره حکم جریمه مجیدی

به گزارش "ورزش سه"، کمیته اخلاق برای دومین روز متوالی اقدام به صدور آراء جنجالی کرده است. پس از اینکه روز گذشته محمدحسین کنعانی زادگان با محرومیت 2 جلسه ای تعلیقی و جریمه 200 میلیون تومانی و فرشید اسماعیلی با جریمه 5 میلیون تومانی مواجه شدند، حالا امروز جریمه تقریبا مشابهی برای فرهاد مجیدی نیز صادر شد.

 

نکته مشترک و در عین حال عجیب و قابل انتقاد در این آراء، عدم اعلام دقیق این محرومیت ها و جرایم انضباطی بود که طی آن، فرهاد مجیدی نیز امروز با حکم کمیته اخلاق، به پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده است. علاوه بر این، مجیدی از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع شده است و فعالیت وی صرفا پس از اجرای حکم و با اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق امکان‌پذیر خواهد بود

 

بعد از اعلام حکم کمیته اخلاق در خصوص فرهاد مجیدی، شایعات زیادی در خصوص دلیل این رای مطرح شد. دلایلی که فضای مجازی را در بر گرفت و علت اصلی آن نیز، عدم اعلام علت صدور این رأی از سوی کمیته اخلاق بود که منجر به این شد تا رسانه ها روی به حدس و گمان بیاورند.

 

برخی ها علت این محرومیت را مصاحبه اردیبهشت ماه مجیدی علیه داوران عنوان کردند و عده دیگری نیز عقیده داشتند مجیدی به خاطر شکایت باشگاه پرسپولیس بابت مصاحبه سرمربی آبی پوشان در قبال وزیر ارتباطات با این جریمه روبرو شده و عده دیگری نیز از آب گل آلود ماهی گرفته و علت صدور این حکم را دلایل غیر فوتبالی عنوان کردند.

 

به هر حال تمام این حواشی که ظرف مدت کوتاهی در فضای مجازی منتشر گردید، باعث شد تا باشگاه استقلال واکنش رسمی به این قضیه داشته باشد. در بیانیه ای که کانال رسمی آبی پوشان صادر کرده، آمده است: «بعد از اعلام حکم کمیته اخلاق در خصوص فرهاد مجیدی سرمربی استقلال، شایعاتی در خصوص دلیل این رای مطرح شده که به این وسیله این شایعات رد می‌شوند. دلیل رای صادره در خصوص آقای مجیدی، عدم پرداخت جریمه صادر شده به دلیل اظهارات ایشان در خصوص آذری جهرمی وزیر وقت ارتباطات است.»

 

بدین ترتیب مشخص گردید که سرمربی استقلال به دلیل همان مصاحبه پس از دربی برگشت برابر پرسپولیس و پاسخ به کری خوانی ها وزیر اسبق ارتباطات با این جریمه و محرومیت مواجه شده است. بهتر است کمیته اخلاق پس از صدور آراء بعدی خود، علت این احکام را دقیقا شرح دهد تا اینگونه فضای مجازی از شایعات عجیب و غریب پر نشود.

دیدگاه‌ها