کد خبر : 1781405 | 31 شهریور 1400 ساعت 18:08 | 67.4K بازدید | 4 دیدگاه

طلسم شکست؛ بردیا سعادت در تیم جوانان ایران

بردیا سعادت به زودی راهی ایتالیا خواهد شد تا در اردوی تیم ملی جوانان حاضر شود.

طلسم شکست؛ بردیا سعادت در تیم جوانان ایران

به گزارش "ورزش سه"، شاید برای اولین بار در لیگ ملت‌های والیبال ایتالیا بود که نام بردیا سعادت را شنیدیم. او که تنها 19 سال سن دارد در ایتالیا در همان فرصت کوتاه حضورش خوش درخشید تا نوید یک پشت خط زن قابل برای سال‌های آینده را به والیبال دوستان ایرانی بدهد.

 

سعادت اما پس از تورنمنت ایتالیا دو رقابت مهم تیم ملی را از دست داد تا شروع دوباره‌اش در تیم ملی نه در تیم اصلی بلکه در رقابت‌های جوانان جهان باشد. او با نظر آلکنو از لیست المپیک ایران خط خورد و در مسابقات قهرمانی آسیا هم علی رغم دعوت شدنش با ناهماهنگی‌های به وجود آمده و پروتکل‌های سخت گیرانه کرونایی کره جنوبی، سرانجام یک تجربه مهم را از دست داد و در قهرمانی ایران، تیم ملی را همراهی نکرد.

 

سعادت اما پس از کش و قوس‌های فراوان سرانجام تا ساعاتی دیگر کره جنوبی را به مقصد ایتالیا ترک خواهد کرد تا به اردوی تیم ملی برای مسابقات جوانان جهان بپیوندد. بردیا با تایید این خبر به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: اگر خدا بخواهد به ایتالیا می‌روم و خواسته خودم همین بود و می‌خواستم با تیم ملی باشم".

 

سعادت تا ساعاتی دیگر به ایتالیا سفر خواهد کرد اما معلوم نیست دقیقا چه زمانی به این کشور خواهد رسید. بنابراین حضورش در بازی اول ایران در رقابت‌های جوانان جهان که فردا شب برگزار می‌شود در هاله‌ای از ابهام بوده و ممکن است اولین بازی ایران را از دست بدهد.

دیدگاه‌ها