کد خبر : 1781418 | 31 شهریور 1400 ساعت 19:01 | 39K بازدید | 6 دیدگاه

«ایزی گیم» به فوتبال زنان رسید؛

کری سنگین هاجر به سبک سردار آزمون! (عکس)

هافبک جوان و خوش‌تکنیک تیم ملی فوتبال زنان ایران استوری کنایه‌آمیز و توأمان کری‌خوانی برای بنگلادشی‌ها در صفحه خود منتشر کرد.

کری سنگین هاجر به سبک سردار آزمون! (عکس)

به گزارش "ورزش سه" شاید زیباترین گل جشنواره 5 گله تیم ملی فوتبال زنان ایران مقابل بنگلادش را هاجر دباغی به ثمر رساند؛ هافبک خلاق و بازیساز تیم ملی فوتبال زنان ایران که با یک شلیک دیدنی توپ را به زیر طاق دروازه بنگلادشی‌ها چسباند، این‌گونه و با این گل زیبا سهیم در پیروزی پرگل تیم ملی در راه رسیدن به جام ملت‌های آسیا شد.

 

البته دباغی پنالتی اولی که منجر به گل سوم تیم ملی فوتبال زنان ایران شد را هم توانست با حربه‌ی خاص خود از دروازه‌بان بنگلادشی‌ها بگیرد تا نقش پررنگی را امروز در ترکیب تیم ملی ایفا کرده باشد؛ هافبک باشگاه سپاهان که اخباری درباره احتمال لژیونر شدن او پس از پایان مقدماتی جام ملت‌ها به گوش می‌رسد، با اتمام مسابقه استوری کنایه‌آمیز و البته همراه با کری‌خوانی به سبک سردار آزمون در صفحه خود منتشر کرد.

 

هاجر دباغی با منشن کردن سردار آزمون، به سبک او ژست گرفت و از عبارت «ایزی گیم» به معنای «بازی آسان» یاد کرد تا این‌گونه برای حریف امروز تیم ملی فوتبال زنان کری‌خوانی کرده باشد و خاطره کری‌خوانی سردار آزمون مقابل تیم ملی عراق را زنده کند. جالب آن‌که سردار آزمون هم در صفحه خود به استوری دباغی واکنش داشت و آن را بازنشر داد.

 

1646622

دیدگاه‌ها