کد خبر : 1781421 | 31 شهریور 1400 ساعت 19:19 | 24.9K بازدید | 1 دیدگاه

ثبات در بطن بی ثباتی؛

زوج متناقض در تراکتور لیگ بیست و یک (عکس)

زوج خط حمله تراکتور را باید متناقض ترین بخش این تیم در فصل جدید بدانیم.

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور در حالی خود را برای فصل جدید آماده می کند که فیروز کریمی بعد از یک وقفه دو ماهه که طی آن کمالوند جانشین او شد و سپس این اتفاق به صورت برعکس رخ داد، قرار است هدایت آنها را به عهده داشته باشد؛ خود کریمی در هفته های پایانی فصل گذشته بود که به عنوان سومین سرمربی فصل تراکتور کار خود را شروع کرد.

 

بی ثباتی و تغییرات مکرر تنها مختص نیمکت تراکتوری ها نیست و در تمامی ارکان باشگاه از مدیریت تا داخل زمین این تراکتور است که نماد تغییرات مکرر نام گرفته است. در شرایطی که جدایی پر تعداد بازیکنان، تراکتور را با چهره ای دگرگون وارد لیگ بیست و یکم خواهد کرد، زوجی را در این تیم می بینیم که در بطن بی ثباتی، توانسته اند ثباتشان را حفظ کنند.

 

فیروز کریمی با داشتن پیمان بابایی و محمد عباس زاده که از نیم فصل دوم فصل گذشته کنار یکدیگر در خط حمله تراکتور حضور داشتند، خیال راحتی از بابت خط حمله دارد و این می تواند اتفاقی بسیار خوب در تیمی باشد که در اکثر پست ها با کمبود شدید بازیکن مواجه است.

 

بابایی و عباس زاده که به ترتیب به دلیل محرومیت و مصدومیت در بازی با النصر حضور نداشتند این روزها در کنار سایر بازیکن در حال انجام تمرینات آماده سازی پیش فصل هستند؛ این زوج فصل گذشته در مجموع 20 گل به ثمر رساندند. گرچه بابایی درخشش نیم فصل اول با پیراهن ماشین را در تراکتور نداشت اما قطعا تراکتوری ها امید زیادی به او و عباس زاده برای فصل آینده دارند.

 

1646626

 

1646625

دیدگاه‌ها