کد خبر : 1781425 | 31 شهریور 1400 ساعت 19:38 | 60.6K بازدید | 8 دیدگاه

دو غول فوتبال اروپا به دنبال ستاره نیمکت‌نشین رئال

گفته می‌شود که دو تیم یوونتوس و لیورپول خواهان جذب مارکو آسنسیو هستند.

دو غول فوتبال اروپا به دنبال ستاره نیمکت‌نشین رئال

به گزارش "ورزش سه"، به قدری شروع کار مارکو آسنسیو در ترکیب رئال مادرید فوق العاده بود که بسیاری تصور می کردند این بازیکن حتی قادر به فتح جایزه توپ طلا در سال های آتی است. اما مصدومیت شدید و البته افت مارکو آسنسیو باعث شد او فصل قبل جایی در ترکیب اصلی رئال مادرید نداشته باشد و حتی شایعاتی مبنی بر جدایی این بازیکن نیز مطرح شود. 

 

ستاره اسپانیایی در لیست تیم ملی اسپانیا برای رقابت های یورو نیز جای نگرفت تا روزهای تلخ او همچنان ادامه داشته باشد. همچنین همانطور که گفته شد شایعات زیادی در رابطه با احتمال جدایی این بازیکن از رئال مادرید در نقل و انتقالات تابستانی مطرح شد اما نهایتا مارکو آسنسیو و رئال مادرید تصمیم گرفتند که فعلاً به این همکاری ادامه دهند.

 

 

1587015

 

 

با این حال آسنسیو نتوانسته در فصل جاری خود را به ترکیب اصلی رئال مادرید برساند و حتی بازی‌های زیادی هم زیر نظر کارلو آنچلوتی انجام نداده است؛ موضوعی که به نظر می‌رسد باعث ناامیدی وینگر اسپانیایی شده چرا که او گمان می کرده که می‌تواند با آنچلوتی به روزهای خوب خود بازگردد.

در صورت ادامه این روند به نظر می رسد که جدایی مارکو آسنسیو از رئال مادرید بسیار محتمل خواهد بود و حالا برخی رسانه ها گزارش می دهند که در پنجره های نقل و انتقالاتی آتی دو تیم لیورپول و یوونتوس برای جذب این بازیکن نیمکت‌نشین لوس بلانکوس اقدام خواهند کرد.

دیدگاه‌ها