کد خبر : 1781436 | 31 شهریور 1400 ساعت 20:00 | 28.1K بازدید | 5 دیدگاه

دولورس آویرو:

رونالدو به من گفت به سیتی نخواهد رفت

دولورس آویرو، مادر کریستیانو رونالدو مدعی شد فرزندش تمایلی به انتقال به منچسترسیتی نداشته است.

رونالدو به من گفت به سیتی نخواهد رفت

به گزارش "ورزش سه"، در اواخر فصل نقل و انتقالات تابستانی بود که کریستیانو رونالدو اعلام کرد قصد دارد بعد از سه فصل از یوونتوس جدا شود و در همان مقاطع نام تیم های زیادی به عنوان مقصد احتمالی این ستاره پرتغالی مطرح شد. اما در حالیکه به نظر می رسید انتقال رونالدو به منچسترسیتی قطعی شده، او با قراردادی 15 میلیون یورویی منچستریونایتد بازگشت. حالا دولورس آویرو، مادر کریستیانو فاش کرد از انتقال فرزند خود به منچستریونایتد خوشحال شده و شنیدن تشویق رونالدو در اولدترافورد برای او لذت بخش است.

 

1643796

 

دولورس آویرو گفت: "کریستیانو با من تماس گرفت و گفت مادر، نگران حرف های آنها نباش، من به منچستریونایتد می روم. من نیز به پسرم گفتم از این انتقال خیلی خوشحال خواهم شد و او نیز به حرفم گوش کرد. شنیدن اینکه 75 هزار نفر در اولدترافورد اسم فرزندم را صدا می زدند شیرین است.

 

دیدار رونالدو و لیونل مسی را در مراسم اهدای جایزه توپ طلا در سال 2017؟ من پیش پسر رونالدو بودم و به او گفتم ببین، مسی آن پایین است. اما نوه ام در پاسخ گفت این شخص مسی نیست و او خیلی کوتاه است. سپس پسرم کریستیانو از او خواست تا به لئو مسی سلام کند. مسی انسان بسیار خوبی است، اما نوه من در حال حاضر از او بلندتر شده و آن لحظه بسیار خنده دار بود."

دیدگاه‌ها