کد خبر : 1781437 | 31 شهریور 1400 ساعت 20:34 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

ندود:

نگران امتیازات از دست‌ رفته هستم نه عملکرد یووه

پاول ندود، نایب رئیس باشگاه یوونتوس، می گوید نگران عملکرد این تیم نیست و آنها پیشرفت خواهند کرد.

نگران امتیازات از دست‌ رفته هستم نه عملکرد یووه

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در حالی امشب به مصاف اسپتزیا رفته که در فصل جدید شروع بسیار ناامید کننده ای را تجربه کرده است. توقف ابتدای هفته بیانکونری مقابل میلان باعث شد که این تیم به رتبه هجدهم جدول سقوط کند اما نایب رئیس این باشگاه از عملکرد شاگردان مکس آلگری راضی است.

 

پاول ندود درباره عملکرد یوونتوس در هفته های اخیر گفت: " من بیشتر نگران امتیازات از دست رفته هستم‌. در واقع از عملکرد تیم به خصوص در بازی برابر میلان و لیگ قهرمانان اروپا نگران نیستم. ما نتوانستیم تمرکز خود را در 90 دقیقه به شکل کامل حفظ کنیم و این مسئله ای است که باید در رابطه با آن پیشرفت کنیم."

 

 

1645921

 

 

شایعات اختلاف آلگری با فدریکو کیه زا: "کیه زا خیلی خوب کار می‌کند اما متاسفانه با مصدومیت از بازی‌های ملی بازگشت بنابراین مجبور شد که یک هفته کار خود را متوقف کند؛ اتفاقی که در این مقطع از فصل اصلا خوب نیست. او اکنون در شرایط خوبی قرار دارد و در دیدار برابر اسپتزیا حضور دارد."

 

تمدید قرارداد پائولو دیبالا: "ما از پائولو، قدرت رهبری و عملکردی که ارائه می‌دهد کاملاً راضی هستیم. ما در حال مذاکره برای تمدید قرارداد هستیم اما هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده است. پیدا کردن لحظه مورد نظر برای نشستن و بحث کردن در مورد این مسئله دشوار است. اوضاع خوب پیش می رود و تنها جزئیات باقی مانده است."

 

 

1633255

دیدگاه‌ها