کد خبر : 1781438 | 31 شهریور 1400 ساعت 20:36 | 34.5K بازدید | 2 دیدگاه

لیورپول راه رئال مادرید را خواهد رفت

باشگاه لیورپول اعلام کرد از هفته آینده پروژه بازسازی استادیوم آنفیلد کلید خواهد خورد.

لیورپول راه رئال مادرید را خواهد رفت

به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه لیورپول اعلام کردند قرار است استادیوم آنفیلد سر و شکل تازه ای به خود بگیرد. این بازسازی که 60 میلیون پوند برای مرسی سایدی ها هزینه دارد، هفت هزار صندلی جدید به استادیوم آنفیلد اضافه کرده و ظرفیت این استادیوم را به 61 هزار نفر افزایش خواهد داد. بدین ترتیب استادیوم اختصاصی لیورپول بعد از اولدترافورد متعلق به منچستریونایتد و ورزشگاه تاتنهام به سومین ورزشگاه بزرگ لیگ برتر از نظر ظرفیت تبدیل خواهد شد.

 

1646650

 

البته ورزشگاه 80 هزار نفری لندن متعلق به وستهام در حال حاضر تنها از 60 هزار نفر ظرفیت خود برای مسابقات فوتبال استفاده می کند. این طرح برای فصل 2023-24 آماده شده و از آن مقطع ظرفیت استادیوم به صورت رسمی افزایش خواهد یافت. باشگاه رئال مادرید نیز اخیرا بخش قابل توجهی از بازسازی استادیوم سانتیاگو برنابئو را تمام کرده است. البته آنها مجبور بودند حدود یک سال دور از برنابئو بازی کنند و لیورپول نیازی به این تغییر و تحول ندارد.

 

اندی هیوز، باشگاه لیورپول در این رابطه گفت: "ما از ابتدا می دانستیم که برای پیشرفت و توسعه این پروژه نیاز به همکاری شورای محلی داریم تا بتوانیم با موفقیت این برنامه ریزی پیچیده را انجام داده و از مقرون به صرفه بودن پروژه آن اطمینان پیدا کنیم. ما این ماجراجویی را در سال 2014 آغاز کردیم و از همه کارکنان به خاطر کمک هایی که برای رساندن پروژه به این مرحله انجام داده اند ممنون هستیم."

دیدگاه‌ها