کد خبر : 1781439 | 31 شهریور 1400 ساعت 20:40 | 17.5K بازدید | 1 دیدگاه

برد شاگردان مهاجری در بازی دوستانه؛

مهدی شریفی گل زد، شهر خودرو پیروز شد

تیم فوتبال شهر خودرو خراسان عصر امروز در دیداری دوستانه موفق شد از سد حریف لیگ دسته سومی خود بگذرد.

به گزارش "ورزش سه" در ادامه پروسه آماده‌سازی تیم فوتبال شهر خودرو خراسان، عصر امروز شاگردان محمدرضا مهاجری در ورزشگاه ثامن الائمه در دیداری دوستانه به مصاف تیم دسته سومی مهاجر نوین خراسان رفتند؛ در این مسابقه مهاجری تصمیم گرفت تا هم بازیکنان جوان خود را محک بزند و هم این‌که بازیکنان تازه‌وارد همچون مهدی شریفی، محسن ربیع خواه و مسعود کاظمینی و ... را مورد ارزیابی قرار دهد.

 

در پایان این دیدار دوستانه عنابی‌پوشان شهر خودرو موفق به شکست 2 بر 1 حریف خود شدند؛ مهدی شریفی و مسعود کاظمینی، دو خرید شهر خودرو در نقل و انتقالات تابستانی موفق شدند گل‌های پیروزی‌بخش تیم‌شان را به ثمر برسانند.

 

از نکات جالب‌توجه این مسابقه می‌توان به حضور حسین مهربان در ترکیب شهر خودرو اشاره کرد، بازیکنی که اخبار و شایعات زیادی درباره جدایی او به گوش می‌رسید اما گویا جدایی‌اش از تیم مشهدی منتفی شده و در لیگ بیست و یکم به عنوان کاپیتان شهر خودرو در خدمت این تیم خواهد بود.

 

گفتنی است که براساس برنامه‌ریزی انجام شده، قرار است به منظور آمادگی بیشتر، عنابی‌پوشان شهر خودرو از 7 مهر در تهران اردو بزنند و در چند دیدار تدارکاتی به مصاف حریفان خود بروند.

 

1646651

دیدگاه‌ها