کد خبر : 1781442 | 31 شهریور 1400 ساعت 20:50 | 29.3K بازدید | 4 دیدگاه

اسطوره رئال مادرید و واکنش جالب به جدایی مسی

فرناندو هیرو، اسطوره باشگاه رئال مادرید بابت رفتن ستاره های بزرگ از لالیگا نگران نیست.

اسطوره رئال مادرید و واکنش جالب به جدایی مسی

به گزارش "ورزش سه"، در سال های اخیر و با جدایی ستاره های بزرگی مانند لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و نیمار از لالیگا، فوتبال اسپانیا بخشی از جذابیت خود را از دست داده و به خصوص تقابل رئال مادرید و بارسلونا دیگر مانند گذشته حساس نیست. اما فرناندو هیرو که یکی از پرسابقه ترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید محسوب می شود، مدعی شد لالیگا به قدری خود را تثبیت کرده که با جدایی چنین ستاره هایی نیز خللی در روند این لیگ ایجاد نخواهد شد.

 

1646653

 

فرناندو هیرو گفت: "لالیگا با از دست دادن ستاره های خود در سال های اخیر هم زنده خواهد ماند. لالیگا جدایی نیمار از بارسلونا را تحمل کرد و لیگ همچنان ادامه داشت. در ادامه کریستیانو رونالدو از رئال مادرید و همینگونه شد و حالا نیز لیونل مسی از بارسا جدا شده و لالیگا به کار خود ادامه خواهد داد. البته من دوست دارم چنین بازیکنان بزرگی در فوتبال اسپانیا بازی کند، زیرا آنها بازیکنانی هستند که دوران بزرگی را رقم زده اند. اما  لالیگا این یک لیگ بین المللی است که پیش از این کاملا تثبیت شده تا هنگام رفتن یک ستاره سقوط نکند.

 

برای فوتبال اسپانیا حضور این بازیکنان فوق العاده و محبوب که دوران شیرینی را در لالیگا را رقم زده اند همیشه بسیار خوشحال کننده خواهد بود. اما ورای این موضوع من معتقدم که رقابت های لالیگا در سطح بین المللی دستاوردهایی داشته که با بودن یا جدایی چند بازیکن تغییر نخواهد کرد."

دیدگاه‌ها