کد خبر : 1781446 | 31 شهریور 1400 ساعت 21:23 | 48.1K بازدید | 7 دیدگاه

گزارش جالب مارکا؛ نیمار جدید در رئال مادرید؟

مارکا در گزارشی به مقایسه وینیسیوس جونیور با نیمار پرداخته است.

گزارش جالب مارکا؛ نیمار جدید در رئال مادرید؟

به گزارش "ورزش سه"، سال هاست که سیاست باشگاه رئال مادرید جذب بازیکنان جوان و شکوفا کردن آنها بوده است. وینیسیوس جونیور یکی از این بازیکنانی بوده که رئال مادرید او را به خدمت گرفت و حالا این بازیکن در این فصل توانسته خود را در قامت یکی از آماده ترین فوتبالیست های حال حاضر اروپا به اثبات برساند؛ موضوعی که تداوم آن می‌تواند مهر تاییدی بر سیاست رئال مادرید برای جذب جوانان باشد.

 

وینیسیوس جونیور بیش از سه سال پیش به رئال مادرید ملحق شد و عملکرد پرنوسان او طی فصول گذشته باعث شد که افراد بی حوصله جذب این بازیکن را زیر سوال ببرند و انتقاداتی را نسبت به او مطرح کنند. با این حال وینگر برزیلی در فصل جاری شروعی فوق العاده و فراتر از حد انتظار داشته و به نظر می رسد که به طور کلی شرایط را تغییر داده است‌.

 

 

1636668

 

 

عملکرد وینیسیوس در فصل جاری به قدری خوب بود که حالا بسیاری او را با نیمار مقایسه می‌کنند؛ مسئله ای که اجتناب ناپذیر است زیرا ستاره کنونی پاری‌سن ژرمن نیز کار خود را در فوتبال اروپا با حضور در لالیگا را آغاز کرد. اما باید این را به خاطر داشت که نیمار در 21 سالگی به بارسا آمد و در آن زمان نیز از شهرت قابل توجهی برخوردار بود. در مورد وینیسیوس شاید بسیاری بگویند که زمان زیادی طول کشید تا او به اوج برسد اما باید گفت که تازه شروع کار این بازیکن است.

 

فصل گذشته زین الدین زیدان فرصت های بیشتری را در اختیار وینیسیوس قرار داد و او در برخی بازی ها مانند دیدار برابر لیورپول در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا عملکرد فوق العاده ای داشت؛ جایی که ستاره برزیلی به صعود لوس بلانکوس به نیمه نهایی چمپیونزلیگ کمک کرد. همچنین بر اساس گزارش مرکز ارائه آمار او در پایان فصل به عنوان ارزشمندترین بازیکن رئال معرفی شد.

 

 

1643535

 

 

کریستیانو رونالدو و لیونل مسی از لالیگا رفته اند اما خاویر تباس معتقد است که وینیسیوس جونیور به همراه آنسو فاتی می توانند جایگزینان مناسبی برای آنها باشند. از طرفی ستاره برزیلی علاوه بر کارلو آنچلوتی مورد استقبال هواداران رئال مادرید از جمله جوانان قرار گرفته است. همچنین اگر چه او فعلا فرصت زیادی در تیم ملی برزیل پیدا نکرده اما قطعاً در آنجا نیز زمان درخشش وینیسیوس فرا خواهد رسید.

دیدگاه‌ها