کد خبر : 1781449 | 31 شهریور 1400 ساعت 21:37 | 32.8K بازدید | 6 دیدگاه

درون دروازه؛

پاشنه آشیل یوونتوس اینجاست! (عکس)

دروازه ووچیک شزنی، دروازه بان لهستانی یوونتوس یک بار دیگر به راحتی باز شد.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در حال سپری کردن بدترین روزهای خود در سال های اخیر است و این تیم از نظر دفاعی شرایط دشواری را سپری می کند. اما بی تردید یکی از دلایل اصلی نتایج ضعیف بیانکونری در این فصل را باید درون دروازه جست و جو کرد، زیرا ووچیک شزنی به وضوح از روزهای آمادگی خود به دور و تبدیل به پاشنه آشیل یوونتوس شده است.

 

در همان دیدار هفته ابتدایی فصل مقابل اودینزه بود که یوونتوس با دو اشتباه بزرگ از سوی ووچیک شزنی، به راحتی برتری خود را از دست داده و به تساوی رضایت داد. این دروازه بان لهستانی امروز در دیدار مقابل اسپزیا نیز نمایش خوبی نداشته و به راحتی دو بار دروازه خود را باز شده دیده است.

 

در اوایل نیمه دوم بود که گیاسی با یک ضربه فنی به گوشه دروازه در شرایط موفق به گلزنی برابر ووچیک شزنی شد که شاید یک دروازه بان آماده این توپ را دفع می کرد. اما این سنگربان در صحنه گل دوم اسپزیا نیز متزلزل نشان داده و به راحتی در مقابل ضربه نه چندان محکم آنتیسته تسلیم شد تا این تیم از بیانکونری پیش افتد. البته یوونتوس دو بار توسط فدریکو کیه زا و ماتیس دی لیخت به گل رسید تا موفق به بازگشت برابر حریف خود شود، اما بی تردید مکس آلگری با این فرم ووچیک شزنی در ادامه فصل کار دشواری خواهد داشت.

 

1646666

 

1646667

دیدگاه‌ها