کد خبر : 1781457 | 31 شهریور 1400 ساعت 22:02 | 40.3K بازدید | 7 دیدگاه

پیگیری های مدیرعامل خوزستانی ها در تهران

گرشاسبی و تکرار قصه پرسپولیس در فولاد

حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولاد که موفق شد با پنجره بسته، اکثر ستاره های تیمش را حفظ کند، امروز نیز پیگیر تمرینات تیمش شد.

گرشاسبی و تکرار قصه پرسپولیس در فولاد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فولاد خوزستان چند روزی است که اردوی آماده سازی و پیش فصل خود را در تهران برپا کرده است. آنها پس از دو دیدار دوستانه که برابر گل گهر سیرجان و خیبر خرم آباد برگزار کردند، فردا در آخرین بازی دوستانه خود به مصاف ذوب آهن اصفهان می روند و کاروان این تیم روز شنبه تهران را به مقصد خوزستان ترک می کند تا پس از 2 روز استراحت، تمرینات خود را در اهواز از سر بگیرد.

 

حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولادی ها که پس از تغییرات مدیریتی در این تیم جایگزین سعید آذری شد، در این مدت کوتاه توانست عملکرد قابل قبولی داشته باشد و تقریبا شاکله اصلی این تیم را حفظ کند. در حالیکه پیش از انتخاب گرشاسبی به عنوان مدیرعامل جدید فولاد بازیکنانی نظیر فروزان، احمدزاده، نیک نفس و آقاسی جدا شده بودند، گرشاسبی موفق به حفظ ستاره های این تیم نظیر شیمبا، آبشک، حردانی، درخشان مهر، قاسمی نژاد، مهری و... شد تا آنها در فولاد ماندگار شوند.

 

بازیکنانی مانند صالح حردانی، لوسیانو پریرا و محمد آبشک تا آستانه امضای قرارداد با استقلال و پرسپولیس نیز پیش رفتند اما تغییرات به موقع در کادر مدیریت منجر به حفظ این بازیکنان در فهرست بازیکنان فولاد شد تا خیال عبدالله ویسی تا حدودی از این بابت راحت باشد.

 

با این وجود، فولادی ها هنوز امید زیادی دارند تا رأی نهایی دادگاه CAS درخصوص بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم به سود آنها صادر شده و عبدالله ویسی بتواند بازیکنان مدنظرش را جذب کند. اتفاقی که در حال حاضر ممکن نیست و بسیاری از ستارگان لیگ برتر نیز تیم های خود را برای فصل بعد مشخص کرده اند و تأخیر دادگاه عالی ورزش در صدور این رأی به ضرر فولادی ها تمام شده است.

 

گرشاسبی امروز برای پیگیری تمرینات فولاد و وضعیت آمادگی این تیم و کمی و کاستی های آنها، در محل تمرین شاگردان ویسی در زمین شماره 2 آزادی حاضر شد و از نزدیک نظاره گر کار بازیکنان این تیم بود. شنیده می شود که مدیرعامل خوزستانی ها قصد دارد برای آمادگی بالای این تیم در لیگ بیست و یکم، یک بدنساز خارجی به کادرفنی فولاد اضافه کند و رایزنی ها نیز در این خصوص آغاز شده است.

 

نکته جالب توجه اینکه گرشاسبی سابقه مدیریت پرسپولیس با پنجره بسته را نیز در کارنامه دارد و در آن مقطع نیز سرخپوشان با مدیریت او، موفقیت های بزرگی را نیز کسب کردند و حالا این مدیرعامل باتجربه و خوزستانی، امید زیادی دارد تا آن موفقیت ها را نیز با فولاد در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا تکرار کند. مسئله ای که تا به اینجای کار فولادی ها از بعد مدیریتی و حفظ ستاره های تیم و ایجاد اردوهای تمرینی موفق عمل کرده اند و باید به انتظار عملکرد شاگردان ویسی در داخل زمین بود.

 

1646682

دیدگاه‌ها