کد خبر : 1781460 | 31 شهریور 1400 ساعت 22:14 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی یاران ابراهیمی مقابل شاگردان شفر

الاهلی با بازی هافبک ایرانی خود موفق به کسب پیروزی برابر الخور شد.

پیروزی یاران ابراهیمی مقابل شاگردان شفر

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دو مسابقه پایانی هفته سوم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الوکره در حالی که مثل همیشه امید ابراهیمی را به‌عنوان هافبک میانی در ترکیب داشت، از ساعت ۲۰ امشب(به وقت ایران) مقابل تیم قعرنشین و یک‌امتیازی الخور قرار گرفت.

 

الخور که هدایت آن را وینفرد شفر، سرمربی اسبق استقلال برعهده دارد، پس از یک شکست و یک تساوی در این فصل، امشب به دنبال برتری مقابل یاران ابراهیمی بود، اما با وجود گلزنی در دقیقه ۱۷ توسط سعید براهیمی، گل آنها پس از بازبینی ویدئویی مردود اعلام شد.

 

الوکره نیز که شرایطی مشابه حریف خود داشت، در ادامه مسابقه نمایش بهتری ارائه کرد و در دقیقه ۲۵ روی توپ ارسالی از جناح راست زمین توسط محمد بن‌یطو به گل رسید و در دقیقه ۳+۴۵ دومین بار توسط دالا گلسون دروازه الخور را باز کرد و با برتری دو بر صفر به رختکن رفت.

 

یاران ابراهیمی در نیمه دوم نیز عملکرد خوبی داشتند، اما در سومین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه دوم با ضربه فنی تماشایی سعید براهیمی دروازه خود را باز شده دیدند ولی در نهایت توانستند به برتری ۲ بر یک در ورزشگاه الخور دست پیدا کنند.

 

تیم فوتبال الوکره که در دو دیدار اخیرش هیچ بردی نداشت و یک مساوی و یک شکست در نتایج‌اش به ثبت رسیده بود، با برتری مقابل الخور ۴ امتیازی شد و پایین‌تر از السد، الدحیل، الغرافه و العربی، در جایگاه پنجم جدول لیگ ستارگان قطر قرار گرفت.

 

امید ابراهیمی برخلاف دو مسابقه اخیرشان که حضور ۹۰ دقیقه‌ای در ترکیب الوکره داشت، در دیدار امشب برابر الخور تا دقیقه ۶۶ در زمین بود و یک کارت زرد هم در نیمه اول دریافت کرد. 

دیدگاه‌ها