کد خبر : 1781461 | 31 شهریور 1400 ساعت 22:28 | 60.6K بازدید | 9 دیدگاه

یک خبر خوب به بارسلونا در روزهای تلخ

آنسو فاتی، ستاره جوان بارسلونا به زودی قادر به قرار گرفتن در ترکیب ثابت این تیم خواهد بود.

یک خبر خوب به بارسلونا در روزهای تلخ

به گزارش "ورزش سه"، حال و روز مساعدی در باشگاه بارسلونا حاکم نیست و نتایج ضعیف این تیم در هفته های اخیر باعث نارضایتی هواداران شده است. بلوگرانا هفته گذشته در لیگ قهرمانان و در خانه با سه گل مغلوب بایرن مونیخ شده و در ادامه در لالیگا مقابل گرانادا متوقف شد. اما بهترین خبر در این شرایط برای بارسلونا و رونالد کومان، آماده شدن آنسو فاتی، ستاره جوان و اسپانیایی این تیم برای بازگشت به میادین است.

 

1646687

 

مصدومیت شدید از ناحیه زانو در نوامبر گذشته باعث شد این ستاره جوان و تکنیکی فصل را از دست داده و حتی در هفته های ابتدایی فصل جدید نیز قادر به همراهی بارسلونا نباشد. اما به نظر می رسد آنسو فاتی 10 ماه پس از آسیب دیدگی مینیسک زانو می تواند به ترکیب ثابت تیم بازگردد و رونالد کومان قرار است نام او را در فهرست بارسلونا برای دیدار هفته بعد مقابل لوانته قرار دهد.

 

اما حالا شرایط برای این پدیده جوان متفاوت از سال قبل است. بعد از جدایی لیونل مسی، مدیران باشگاه بارسلونا تصمیم گرفتند پیراهن شماره 10 متعلق به بهترین بازیکن تاریخ باشگاه را به آنسو فاتی واگذار کنند و حالا او مسئولیت بسیار سنگین تری نسبت به گذشته خواهد داشت.  هواداران بارسلونا امیدوار با بازگشت این بازیکن به میدان روند نتایج تغییر کند و حضور آنسو فاتی در ترکیب ثابت برای بلوگرانا خوش یمن باشد.

دیدگاه‌ها