کد خبر : 1781464 | 31 شهریور 1400 ساعت 22:54 | 37.5K بازدید | 7 دیدگاه

شکست سنگین تیم شجاع مقابل السد

ملی‌پوش ایرانی الریان در جریان باخت این تیم در قطر کلاسیکو ۹۰ دقیقه بازی کرد.

شکست سنگین تیم شجاع مقابل السد

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین بازی هفته سوم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الریان در حضور ثابت شجاع خلیل‌زاده در خط دفاعی، از ساعت ۲۰ امشب در استادیوم خلیفه الدولی به مقابل السد و شاگردان ژاوی قرار گرفت.

 

السد که در دو دیدار اخیرش پنج گل به ثمر رسانده بود، در مسابقه امشب هم شروع هجومی داشت و در دقیقه ۴ روی پاس در عمق طارق سلمان و ضربه چیپ حسن الهیدوس گل اول بازی را مقابل یاران شجاع به ثمر رساند.

 

بغداد بونجاح، ستاره الجزایری السد در دقیقه ۲۱ با دریبل و فریب سه مدافع الریان و ضربه بغل پای زمینی گل دوم تیمش را زد و آندره آیو، خرید جدید و گران‌قیمت در دقیقه ۲۴ با شوت محکم پای چپ برای سومین بار دروازه یاران خلیل‌زاده را باز کرد.

 

1646692

 

الریان در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه اول یکی از گل‌های خورده را روی اشتباه دروازه‌بان السد و با شوت دیدنی هاشم علی پاسخ داد و تنها چهار دقیقه پس از شروع نیمه دوم نیز توسط عبدالعزیز حاتم گل دوم را به ثمر رساند تا امیدوار به جبران نتیجه باشد.

 

اما شاگردان ژاوی دوباره بازی را در دست گرفتند و پس از حملات پیاپی موفق شدند در دقیقه ۵۸ روی توپ ارسالی از سمت راست و دفع ناقص مدافع ایرانی الریان، با شوت اکرم عفیف به گل چهارم دست پیدا کنند.

 

در ادامه این قطر کلاسیکو جذاب هیچ توپی از خط دروازه‌ها عبور نکردند تا یاران شجاع در این بازی حساس با نتیجه ۴ بر ۲ بازنده شوند و با ۲ امتیاز در جایگاه دهم جدول لیگ ستارگان قطر قرار بگیرند.

 

شجاع خلیل‌زاده در شرایطی سومین بازی‌اش را با حضور کامل مقابل السد انجام داد که دومین کارت زرد خود در این فصل را دریافت کرد.

دیدگاه‌ها