کد خبر : 1781465 | 31 شهریور 1400 ساعت 23:09 | 53.7K بازدید | 12 دیدگاه

زیدان در رادار PSG؛ همکاری با لئو مسی؟

پاری سن ژرمن قصد دارد با زین الدین زیدان، سرمربی سابق رئال مادرید وارد همکاری شود.

زیدان در رادار PSG؛ همکاری با لئو مسی؟

به گزارش "ورزش سه"، شرایط برای مائوریسیو پوچتینو در باشگاه پاری سن ژرمن چندان مساعد نیست و در صورتی که نتایج مورد نطر باشگاه حاصل نشود، احتمال قطع همکاری با این سرمربی آرژانتینی وجود ندارد. حواشی اخیر با لیونل مسی بعد از تعویض شدن این بازیکن جایگاه پوچتینو را بیشتر از گذشتته متزلزل کرده و جالب اینجاست پاری سن ژرمن از همین حالا برای جانشینی این سرمربی نیز برنامه ریزی کرده است.

 

1643460

 

اونداسرو مدعی شد نام زین الدین زیدان در هیئت مدیره باشگاه فرانسوی مطرح شده و آنها علاقمند به همکاری با این سرمربی شهیر و پرافتخار هستند. زیدان بعد از جدایی از باشگاه رئال مادرید در پایان فصل گذشته، با تیمی به توافق نرسیده و هنوز بیکار است. البته در گذشته شایعاتی در مورد تمایل این سرمربی به حضور روی نیمکت تیم ملی فرانسه شنیده شده بود، اما حالا پاری سن ژرمن خیل زودتر وارد عمل شده است. گرچه برخی منابع معتقدند زیزو قصد دارد تا پاییز سال آینده استراحت کرده و بعد از جام جهانی 2022 هدایت تیم ملی فرانسه را به عهده گیرد.

 

اونداسرا در ادامه فاش کرد مدیران این تیم حتی ماه گذشته با این سرمربی فرانسوی تماس گرفته و مذاکرات اولیه را با او انجام داده اند. البته هنوز مائوریسیو پوچتینو جایگاه خود را داشته و می تواند با کسب نتایج درخشان در این فصل شغل خود را حفظ کند. اما اگر هر زمانی پاری سن ژرمن خواهان قطع همکاری با این سرمربی بود، زیدان گزینه آنها لقب خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها