کد خبر : 1781473 | 01 مهر 1400 ساعت 00:24 | 33.7K بازدید | 3 دیدگاه

حذف یونایتد، صعود آرسنال و چلسی در جام اتحادیه

در جام اتحادیه انگلیس آرسنال موفق به غلبه بر ویمبلدون شد، یونایتد برابر وستهام شکست خورد و چلسی در ضربات پنالتی موفق به شکست آستون ویلا شد.

حذف یونایتد، صعود آرسنال و چلسی در جام اتحادیه

به گزارش "ورزش سه"، در شب حضور تیم های بزرگ انگلیس در جام اتحادیه، یونایتد مقابل وستهام تحت هدایت دیوید مویس شکست خورد، آرسنال موفق به کسب سومین پیروزی متوالی خود شد و چلسی در ضربات پنالتی آستون ویلا را شکست داد.

 

آرسنال که با دو پیروزی متوالی مقابل نوریج و برنلی از قعر جدول لیگ برتر فاصله گرفت، امشب موفق شد با نتیحه3-0 ویمبلدون را شکست بدهد.

در همان دقایق ابتدایی بود که گابریل مارتینلی در محوطه جریمه ویمبلدون متوقف شده و آرسنال صاحب یک ضربه پنالتی شد که الکساندر لاکازت موفق شد در دقیقه 15 دروازه حریف را باز کند. در اواخر نیمه اول بود که یک و دوی گابریل مارتینلی و لاکازت باعث شد مهاجم برزیلی با دروازه ویمبلدون تک به تک شد، اما دروازه بان حریف توپ را دور کرد تا نیمه اول با همان برتری 0-1 آرسنال به اتمام برسد.

 

در اوایل نیمه دوم گابریل مارتینلی از زاویه ای دشوار فرصت خوبی برای زدن گل دوم آرسنال داشت که ضربه این ستاره جوان به دیرک دروازه ویمبلدون برخورد کرد. اما در دقیقه 77 این امیل اسمیت راو بود که موفق شد پاس لاکازت را تبدیل به گل کرده و برتری آرسنال را دو برابر کند. اما دقایقی بعد این بار انکیته ارسال سدریک سوارس را تبدیل به گل کرد تا آرسنال در نهایت با سه گل حریف خود را مغلوب کند.

 

1646711

اما منچستریونایتد گپکه در ابتدای هفته در دیداری جذاب 2-1 از سد وستهام گذشته بود، امشب با نتیجه 1-0 مغلوب این تیم شد و از جام اتحادیه کنار رفت.

بر خلاف انتظار وستهام بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه نهم بود که پاس به بیرون فردریکس در محوطه به لانزینی رسید و او با ضربه ای دقیق دروازه دین هندرسون را باز کرد.

 

یونایتد خیلی زود فرصت داشت گل تساوی را وارد دروازه وستهام کند، اما ضربه تماشایی خوان ماتا با بدشانسی به دیرک دروازه حریف برخورد کرد. در دقیقه 36 آنتونی مارسیال با حرکت خوب خود می توانست دروازه وستهام را باز کند که ضربه او با فاصله کمی به بیرون رفت تا نیمه اول با برتری 0-1 وستهام تمام شود.

 

در دقیقه 62  و روی پاس دنی فن دبیک بود که میسون گرین وود فرصت داشت کار را به تساوی بکشاند، اما ضربه او با عکس العمل آرئولا همراه شد. دقایقی بعد آنتونی مارسیال و گرین وود در دو صحنه متوالی می توانستند دروازه وستهام را باز کنند که دروازه بان این تیم مانع شد. در دقیقه 87 ضربه یارمولنکو به دیرک دروازه یونایتد برخورد کرد تا در نهایت وستهام با هدایت دیوید مویس با برتری 0-1، شیاطین سرخ را در خانه اش حذف کند.

 

 

1646709

 

1646710

 

آبی‌های لندن مقابل استون ویلا در 90 دقیقه به نتیجه‌ای بهتر از تساوی  1-1 نرسیدند اما در ضربات پنالتی بهتر عمل کردند و با برتری 4-3 راهی مرحله بعد شدند.

چلسی می توانست در اوایل نیمه اول روی ارسال انگولو کانته به گل برسد، اما ضربه سر سائول نیگز از کنار دروازه آستون ویلا به بیرون رفت. در دقیقه 29 و روی حرکت القاضی بود که ویلا فرصت داشت با خوش شانسی به گل اول برسد، اما توپ بعد از برخورد به بن چیلول با اختلاف به بیرون رفت. در دقیقه 44 ویلا تا آستانه زدن گل برتری پیش رفت، اما ضربه القاضی را ریس جیمز، مدافع چلسی از روی خط بازگرداند تا دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

 

اما چلسی نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید. روی ارسال ریس جیمز، این تیمو ورنر بود که با ضربه سر دقیق خود موفق به باز کردن دروازه ویلا شد.

 

اما در دقیقه 65 و روی ارسال کش بود که آچر تازه وارد با یک ضربه سر دقیق و تماشایی دروازه چلسی را باز کرد. در ادامه تلاش دو تیم اثربخش نبود و بازی به پنالتی کشیده شد. در ضربات پنالتی اشلی یانگ و مارولس ناکامبا از استون ویلا و بن چیلول از چلسی پنالتی خود را از دست دادند و در نهایت شاگردان توماس توخل راهی دور بعد شدند.

 

1646719

دیدگاه‌ها