کد خبر : 1781476 | 01 مهر 1400 ساعت 00:29 | 28.8K بازدید | 1 دیدگاه

نمایش موثر ستاره ایرانی در برد فاینورد؛

جهانبخش در حسرت گل ماند، گل ساخت!

ملی‌پوش ایرانی فاینورد در جریان برتری این تیم مقابل هیرنفین روی دو گل تاثیر گذاشت.

جهانبخش در حسرت گل ماند، گل ساخت!

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه بازی‌های هفته ششم لیگ اردیویسه هلند، تیم فوتبال فاینورد در حالی که برای دومین مسابقه پیاپی علیرضا جهانبخش را در ترکیب داشت، از ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه شب در ورزشگاه دِ کویپ به مصاف تیم رده چهارمی هیرنفین رفت.

 

علیرضا جهانبخش که قبل از بازی در مرحله مقدماتی جام جهانی توانسته بود در لیگ اردیویسه یک پاس گل مقابل اوترخت بدهد، در جریان دیدار برابر هیرنفین نیز موفق شد فاینورد هلند را به گل اول برساند.

 

1646722

 

فاینور در دقیقه ۱۲ این بازی حمله سریعی از جناح راست زمین با حرکت علیرضا جهانبخش ترتیب داد که پاس در عمق دقیق و رو به جلوی این بازیکن را مارکوس پِدرسِن با پاس در عرض به مقابل دروازه هیرنفین فرستاد تا گاس تیل با شوت محکم گل اول بازی را به ثمر رساند.

 

علیرضا جهانبخش که انگیزه زیادی برای ثبت نخستین گل فصل داشت، در دقیقه ۵۳ شوت محکمی به گوشه پایین دروازه هیرنفین زد که اروین مولدر، گلر حریف با شیرجه زمینی توپ را دفع کرد.

 

انتظار جهانبخش برای گلزنی در دقیقه ۵۹ به پایان رسید و این بازیکن فرصت مناسبی که نصیب‌اش شده بود را تبدیل به گل کرد، اما ضربه این بازیکن پس از بازبینی ویدئویی و با اعلام آفساید داور، مردود اعلام شد.

 

1646723


جهانبخش در دقیقه 58 پس از گلزنی به این شکل در حال شادی گل بود که خوشحالی او با دخالت VAR سرانجامی نداشت

 

 

جهانبخش یک دقیقه پس از اینکه گل او مردود اعلام شد، پاس رو به عقب گاس تیل را با سانتر دقیق کوتاه به محوطه جریمه هیرنفین فرستاد تا بریان لینسن با ضربه نمایشی تماشایی گل دوم هیرنفین را بزند.

 

این ستاره ایرانی پس از ثبت دومین پاس گل فصل خود در دقیقه ۸۱ تعویض شد که پس از خروج او هر دو تیم یک گل به ثمر رساندند تا در نهایت فاینورد به برتری خانگی پُر گل مقابل هیرنفین دست پیدا کند و با ۱۲ امتیاز به رتبه چهارم جدول لیگ اردیویسه هلند برود که البته یاران جهانبخش یک مسابقه نسبت به سه تیم بالاتر از خود کمتر دارند.

دیدگاه‌ها