کد خبر : 1781494 | 01 مهر 1400 ساعت 09:33 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

محمد علی نژاد و بازگشت دوباره به آلومینیوم اراک

محمد علی نژاد مدافع هافبک راست مس کرمان بار دیگر به آلومینیوم اراک پیوست.

محمد علی نژاد و بازگشت دوباره به آلومینیوم اراک

به گزارش "ورزش سه"، او که در فصل صعود آلومینیوم اراک به لیگ برتر همراه این تیم بود فصل گذشته در میانه های راه به مس کرمان پیوست و به رغم نمایش های خوبی که در این تیم داشت، نتوانست صعود به لیگ برتر را به همراه کرمانی ها تکرار کرد و حالا یکبار دیگر تصمیم گرفته حضور در آلومینیوم اراک را تجربه کند.

 

او در این باره به خبرنگار ما می گوید: از کار کردن با آقا رسول تجربه خوبی داشتم؛ به همین خاطر با پیشنهاد دوباره ایشان تصمیم گرفتم برای سومین فصل متوالی پیراهن آلومینیوم اراک را برتن کنم. ما فصل گذشته و در دور رفت بازی ها به همراه آقا رسول یکی از تیم های خوب و قابل احترام بازی ها بودیم و این فصل هم می توانیم تبدیل به تیمی شویم که اراکی ها به ما افتخار کنند. نکته ای که باعث انتخاب دوباره آلومینیوم اراک شد روحیه تهاجمی و فوتبال رو به جلوی آقا رسول است. به شخصه با اینکه در برخی از بازی ها به عنوان مدافع راست بازی می کنم تاثیرگذاری در حمله را دوست دارم که همیشه سرمربی این اجازه را به من می دهد.

 

محمد علی نژاد در خصوص محرومیتی که کمیته اخلاق برای وی در نظر گرفته است؛ گفت: این موضوع چیز مهمی نیست و قابل حل است و من از ابتدای فصل در خدمت باشگاه خواهم بود.

 

او در پایان گفت: تماشاگران تیم آلومینیوم اراک به من لطف داشتند. در دوران کرونا و غیبت حضور تماشاگر در استادیوم بازی کردن اصلا لذتی نداشت. امیدوارم به زودی همه مردم ایران واکسن بزنند و حضور دوباره تماشاگران در استادیوم ها آزاد شود. واقعا دلم برای حضور دوباره تماشاگران اراکی در استادیوم تنگ شده است. آنها هم چنین یکی از دلایل حضور دوباره ام در اراک بودند.

 

1646746

دیدگاه‌ها