کد خبر : 1781504 | 01 مهر 1400 ساعت 10:42 | 34.4K بازدید | 34 دیدگاه

استقلالی ها را به محل تمرین راه ندادند!

عوامل مجموعه ورزشی انقلاب از حضور بازیکنان استقلال در محل زمین تمرین جلوگیری به عمل آوردند تا تمرین امروز آبی ها لغو شود.

استقلالی ها را به محل تمرین راه ندادند!

به گزارش "ورزش سه"، داشتن یک زمین تمرین خوب و با کیفیت، در سالهای اخیر همواره به یک معضل بزرگ برای استقلال تبدیل شده است. به نحوی که آبی پوشان در لیگ های گذشته، معمولا هر فصل را با حضور در چندین زمین تمرین به پایان می رساندند و حالا در آستانه لیگ بیست و یکم، این مشکل به شکل جدی تری برای فرهاد مجیدی و شاگردان او دردسرساز شده است.

 

در حالیکه قرار بود نوبت صبح تمرین آبی پوشان در مجموعه تمرینی انقلاب برگزار شود، اما این اتفاق رخ نداد. باشگاه استقلال با صدور بیانیه کوتاهی در این خصوص نوشت: در حالی که قرار بود تمرین صبح امروز تیم فوتبال استقلال در مجموعه انقلاب برگزار شود، ماموران این مجموعه مانع از ورود تیم استقلال به مجموعه تا این لحظه شده‌اند.

 

سیاوش یزدانی مدافع آبی ها نیز دو استوری را از وضعیت خود و بازیکنان تیم که پشت درب مجموعه تمرینی انقلاب منتظر مانده بودند منتشر کرد و گفت: سلام خدمت هواداران عزیز. ما الآن ورودی مجموعه انقلاب هستیم و ما را به داخل مجموعه راه نمی دهند و می گویند قرارداد ندارید. حتی ما الآن زمین تمرین هم نداریم. حدود نیم ساعت است که منتظریم ولی ما را به داخل مجموعه راه نمی دهند. این است باشگاه بزرگ استقلال! واقعا دیگر حرفی برای گفتن نمی ماند، متأسفانه!

 

استقلال در روزهای اخیر با کمک امیرحسین فتحی مدیرعامل اسبق آبی ها و مسئول مجموعه ورزشی انقلاب تمرینات خود را برگزار کرده اما با توجه به اینکه گفته می شود اختلاف مدیریتی بین باشگاه استقلال با این مجموعه ورزشی وجود دارد، به نظر می رسد مدیران مجموعه ورزشی انقلاب تمایلی به ادامه کار با این باشگاه ندارند و امروز نیز مانع از حضور بازیکنان این تیم در محل تمرین شدند.

 

با این شرایط به نظر می رسد استقلالی ها برای فصل جدید باید به دنبال یک زمین تمرین جدید باشند، آن هم در شرایطی که احمد مددی از سمت خود استعفا کرده و فعلا مدیر جدیدی انتخاب نشده تا مشکلات آبی پوشان را پیگیری کند.

دیدگاه‌ها