کد خبر : 1781512 | 01 مهر 1400 ساعت 11:50 | 32.8K بازدید | 19 دیدگاه

بحران زمین تمرین استقلال و پادرمیانی فتحی

پیدا کردن زمین تمرین جدید برای استقلال، به جدیدترین وظیفه فرهاد مجیدی تبدیل شده و سرمربی آبی ها در حال رایزنی در این خصوص است.

بحران زمین تمرین استقلال و پادرمیانی فتحی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال روزهای عجیبی را سپری می کند. در حالیکه آبی پوشان طی ماه های گذشته با مشکلات عجیب و غریب مدیریتی روبرو بوده اند و وضعیت مدیرعامل جدید این تیم نیز پس از استعفای احمد مددی نامشخص است، امروز بازیکنان این تیم را به زمین تمرین مجموعه انقلاب راه ندادند.

 

داستان از این قرار است که قرارداد باشگاه استقلال با مجموعه انقلاب به پایان رسیده و بازیکنان این تیم نزدیک به یک ساعت را پشت درب ورودی مجموعه انقلاب منتظر ماندند تا آنها را زمین تمرین راه بدهند،اتفاقی که به هیچ وجه شایسته باشگاه بزرگی مانند استقلال نیست.

 

نکته عجیب اینکه تمامی وسایل بازیکنان و کادرفنی استقلال درون کمپ تمرینی بود و مأمورین حفاظتی مجموعه ورزشی انقلاب حتی مانع از ورود استقلالی ها برای باز پس گیری وسایل خود شدند. در نهایت طی تماس های مکرری که فرهاد مجیدی با امیرحسین فتحی مسئول مجموعه ورزشی انقلاب داشت، توانست رضایت او را برای برگزاری جلسه تمرینی امروز آبی پوشان در آنجا باشد و این تیم از روز شنبه باید به فکر زمین تمرین جدیدی باشد.

 

از دیگر موارد باورنکردنی تمرین پرحاشیه امروز، غیبت چندین باره بهرام امیری سرپرست استقلال بود.


با این حال، فرهاد مجیدی ضمن اینکه تمرین فردای آبی پوشان را تعطیل کرد، به دنبال یافتن یک زمین تمرین جدید برای استقلال است. کاری که وظیفه مدیران این باشگاه است اما همچون سایر موارد به گردن سرمربی آبی ها افتاده و به نظر می رسد در باشگاه استقلال تنها برادران مجیدی هستند که امور این باشگاه را پیش می برند. در این خصوص به نظر می رسد زمین شماره 2 آزادی، محل تمرین جدید استقلال برای روز شنبه خواهد بود.

 

باید دید وزارت ورزش و جوانان چه زمانی مدیرعامل جدید استقلال را به صورت رسمی اعلام می کند. مدیری که به نظر می رسد انتخاب او قطعی شده و تنها تأخیر در اعلام نام او، باعث بیشتر شدن هرج و مرج و بی نظمی در این تیم خواهد شد.

دیدگاه‌ها