کد خبر : 1781547 | 01 مهر 1400 ساعت 15:40 | 21.5K بازدید | 6 دیدگاه

پشت سرمربی‌مان هستیم

لاپورتا: امشب ببازیم هم کومان اخراج نمی‌شود

رئیس بارسلونا ساعاتی قبل از شروع بازی برابر کادیز اطمینان داد که تغییری در کادر فنی تیمش نخواهد داد، حتی اگر امشب مغلوب شوند.

لاپورتا: امشب ببازیم هم کومان اخراج نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در زمین کادیز به میدان خواهد رفت. بارسا پس از توقف خانگی برابر گرانادا محکوم به کسب سه امتیاز است و با توجه به بردهای رئال و اتلتیکو، کسب پیروزی در بازی امشب برای بارسا از همیشه مهمتر است.

 

 

1642642

 

 

به خصوص تنش بین مدیریت و کادر فنی نیز به اوج رسیده و هیچ چیز جز سه امتیاز، فضای بارسا را آرام نخواهد کرد. هر نتیجه ای غیر از پیروزی، حواشی بارسا را بیش از پیش خواهد کرد.

روز گذشته رونالد کومان در نشست خبری خود به جای پاسخگویی به خبرنگاران، تنها به خواندن یک بیانیه اکتفا کرد و مدعی شد که نباید از تیم او توقع قهرمانی داشت. خوان لاپورتا رئیس بارسا اما معتقد است تیم فعلی توان کسب نتایج مطلوب را دارد.

گفته می شود او با چندین گزینه مشغول مذاکره است و عمر مربیگری کومان در بارسا رو به اتمام است.

 

 

1646825

 

 

لاپورتا که در کادیز است، در مصاحبه ساعتی پیش خود و در مورد آینده کومان گفت:« هر کسی مسئول کار خودش است. کومان الان سرمربی بارسلوناست و توقع از او این است که کارها را به بهترین شکلش پیش ببرد. من مدیر تیم هستم و همه تصمیمات اجرایی بر عهده‌ام است. طبعا اطلاعات بیشتری در مورد وضعیت تیم دارم و باید در لحظه تصمیم گیری، از تمامی این اطلاعات بهره بگیرم. برایم تصمیم گیری، حال هر تصمیمی که باشد، دشوار نیست و اگر نیاز به حرکت خاصی برای بهبود شرایط تیم باشد، مشکلی از بابت مسائل اقتصادی و ورزشی وجود نخواهد داشت. من کاری که نیاز باشد را انجام می دهم.»

 

 

1646807

 

 

لاپورتا ادامه داد:« با کومان هستیم و او مربی تیم است. دوست داریم تیم با او نتیجه بگیرد. آینده تمامی مربیان و نه فقط کومان، به نتایج بستگی دارد. در مورد بارسا البته کیفیت بازی تیم هم اهمیت دارد ولی کومان اکنون مربی بارسلوناست و حامی وی هستیم. در شرایط دشواری هستیم و تیم بیش از هر چیزی نیاز به آرامش دارد. انتظارم کسب نتیجه خوب برابر کادیز است ولی هر نتیجه ای رقم بخورد، کومان امشب اخراج نخواهد شد.»

 

دیدگاه‌ها