کد خبر : 1781549 | 01 مهر 1400 ساعت 15:56 | 54.6K بازدید | 5 دیدگاه

عصبانیت مارک نوبل از لینگارد

منچستر او را عوض کرده، برای پنالتی شیرجه می‌زند!

جسی لینگارد مهاجم منچستر معتقد است در بازی برابر وستهام روی او پنالتی رخ داده و داور تصمیم اشتباهی گرفت.

منچستر او را عوض کرده، برای پنالتی شیرجه می‌زند!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در اولدترافورد با شکست از وستهام نتوانست راهی دور بعد جام اتحادیه شود و حذف شد. تنها چند روز قبل بود که یونایتد در بازی های لیگ برتر توانسته بود وستهام را در لندن با گل های رونالدو و جسی لینگارد شکست دهد ولی وستهام دیشب انتقام گرفت.

 

 

1646820

 

1646821

 

 

منچستر در این بازی رونالدو را در اختیار نداشت و اوله گنار سولسشر سرمربی تیم به وی استراحت داده بود. جسی لینگارد که فصل قبل را قرضی در وستهام توپ زد و کاملا نیز متحول شد در ترکیب شیاطین سرخ بود و اعتقاد داشت مارک نوبل در نیمه دوم روی او مرتکب پنالتی شد. سولسشر نیز در نشست خبری پس از بازی به این صحنه اشاره کرد و گفت که احتمالا داور برای شان یک پنالتی اعلام نکرده است.

 

 

1646822

 

 

مارک نوبل در پایان بازی گفت:« فوتبال همین است. کمی مشاجره کردیم چون لینگارد با شیرجه زدن و پرت کردن خود قصد داشت از داور پنالتی بگیرد و معترض هم بود. تعجب می کنم؛ چرا که او وقتی برای ما بازی می کرد، به خاطر پنالتی گرفتن دست به چنین کارهایی نمی زد ولی گویا بازگشت به منچستر او را عوض کرده است.

 

 

1646823

 

 

جسی فصل قبل برای وستهام عالی کار کرد و بسیار هم خوشحالم که این روزها در منچستر نیز خوب کار می کند و گل می زند. او پسر خوبی است و باهم دوست هستیم. چند روز پیش گل پیروزی یونایتد را برابر ما زد که دردناک هم بود ولی معتقدم شایسته هر تعریف و تمجیدی است. امروز هم درون زمین شوخی و خنده می کردیم ولی در صحنه ای که معتقد بود پنالتی رخ داده، بزرگنمایی کرد و قصد فریب داور را داشت.»

 

 

دیدگاه‌ها