کد خبر : 1781557 | 01 مهر 1400 ساعت 17:35 | 25.2K بازدید | 5 دیدگاه

جنگنده و پربرخورد - مثل یک مسابقه رسمی

تساوی سپاهان و گل گهر در بازی دوستانه (عکس)

گل گهر و سپاهان در دیداری پرخورد به نتیجه بدون گل رضایت دادند.

به گزارش "ورزش سه"، عصر امروز دو تیم سپاهان و گل‌گهر در یکی از بازیهای دوستانه جذاب پیش فصل در حالی به مصاف هم رفتند که حضور محرم نویدکیا و امیر قلعه نویی روی نیمکت دو تیم، جذابیت بازی را بیشتر کرده بود.

 

 

در نیمه اول با جدیت از سوی هر دو تیم دنبال می‎‌شد و در یک صحنه نیز مرزبان به تصمیم داور معترض شد. بازیکنان دو تیم چند برخورد سفت و سخت در همان دقایق ابتدایی داشتند و مشخص بود که انگیزه زیادی برای پیروزی دارند.

 

نکته مهم اینکه در این بازی هر دو تیم با موقعیت حداقلی مسابقه را سپری کردند و کمتر پیش آمد که مهاجمان در موقعیت مطلوب صاحب توپ شوند و اغلب فرصتها با شوت از راه دور رقم خورد.

 

 

 

تیم سپاهان در نیمه دوم با حضور بازیکنانی چون سروش رفیعی، شهریار مغانلو، محمدرضا حسینی و... ترکیب کاملتری را در خط حمله به خود گرفت. همچنین دانیال اسماعیلی فر نیز وارد ترکیب شد.

 

گل گهر نیز چند تغییر در نیمه دوم داشت. بازی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت و در پایان بازی اعضای کادرفنی سپاهان با حضور محرم نویدکیا به سراغ نیمکت گل‌گهر رفتند.

 

 

ترکیب اولیه سپاهان:
نیما میرزازاد، عزت اله پورقاز، گئورگی ولسیانی، امید نورافکن، رضا میرزایی، مسعود ریگی، حسن شوشتری، محمد کریمی، آریا یوسفی، محمدرضا خلعتبری و سجاد شهباززاده.

 

ترکیب اولیه گل‌گهر:
محسن فروزان، بهنام برزای، محمدرضا خانزاده، آرمین سهرابیان، احمد زنده روح، فرشید باقری، امین پور علی، نوید عاشوری، مهدی تیکدری، سعید صادقی و یونس شاکری.

 

دیدگاه‌ها