کد خبر : 1781574 | 01 مهر 1400 ساعت 19:55 | 26K بازدید | 6 دیدگاه

عدم تمایل کونته به قبول هدایت بارسا و آرسنال

آنتونیو کونته، سرمربی سابق اینتر، علاقه‌ای به نشستن روی نیمکت دو تیم آرسنال و بارسلونا ندارد.

عدم تمایل کونته به قبول هدایت بارسا و آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی ایتالیایی در پایان فصل و پس از کسب عنوان قهرمانی سری A تصمیم گرفت با توافقی دوطرفه از اینتر جدا شود و حالا با هیچ تیمی قرارداد ندارد. بر اساس توافق صورت گرفته او اجازه حضور در هیچ یک از باشگاه‌های ایتالیایی در فصل 22-2021 را ندارد.

همین موضوع باعث شده که شایعات بسیاری درباره احتمال حضور کونته در یکی از باشگاه‌های خارج از لیگ ایتالیا به گوش برسد. رونالد کومان و میکل آرتتا دو مربی هستند که بیش از هر مربی دیگری در اروپا در خطر اخراج از باشگاه‌هایشان قرار دارند و در روزهای اخیر بسیاری از رسانه‌ها از علاقه بارسلونا و آرسنال به جذب کونته و بررسی شرایط این مربی خبر داده بودند.

 

1606536

 

آرسنال بدترین آغاز فصل خود را در رقابت‌های لیگ برتر رقم زده و علیرغم پیروزی در دو هفته اخیر و فاصله گرفتن از قعر جدول هنوز راه زیادی برای بهبود شرایط خود در پیش دارد و به همین دلیل یک لغزش دیگر از جانب مربی اسپانیایی کافی است تا مدیران این تیم دست به اخراج او بزنند.

از سوی دیگر بارسلونا نیز پس از جدایی لیونل مسی شرایط خوبی را سپری نمی‌کند و شکست برابر بایرن مونیخ باعث شد که شایعات پیرامون جدایی کومان بیش از پیش جدی به نظر برسد. هرچند  دیدار امشب آنها در لالیگا برابر کادیز بسیار تعیین کننده خواهد بود.

با وجود تمامی این شرایط، فابریتزیو رومانو از اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شده که کونته قصد دارد یک سال به استراحت بپردازد و برای پیدا کردن فرصتی خوب تا سال بعد صبر کند. او هرگز علاقه‌ای به قبول هدایت تیمی بزرگ در میانه فصل نداشته و این موضوع به خصوص درباره بارسلونا که فشار زیادی روی آن قرار دارد صدق می‌کند. این خبرنگار همچنین مدعی شده که اخبار مربوط به حضور آندره‌آ پیرلو در نوکمپ نیز اشتباه است.

دیدگاه‌ها