کد خبر : 1781577 | 01 مهر 1400 ساعت 20:19 | 38.8K بازدید | 4 دیدگاه

برگزاری مراسم معارفه خامس در ورزشگاه الریان (عکس)

مراسم معارفه خامس رودریگز، ستاره جدید الریان، امروز رسما در ورزشگاه این باشگاه برگزار شد.

برگزاری مراسم معارفه خامس در ورزشگاه الریان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، این ملی‌پوش کلمبیایی پس از این که جایی در برنامه‌های رافائل بنیتز برای اورتون نداشت تصمیم گرفت که فوتبالش را در کشورهای حاشیه خلیج فارس دنبال کند و در نهایت به الریان پیوست.

 

1646871

 

این در حالی است که خامس سال قبل از رئال مادرید جدا شده و به اورتون پیوسته بود تا زیر نظر کارلو آنچلوتی در لیگ برتر انگلیس توپ بزند. اما شرایط با جدایی مربی ایتالیایی تغییرات بسیاری کرد تا او برای ترک فوتبال انگلیس مصمم شود. هرچند مدیران باشگاه اورتون نیز با توجه به دستمزد هفتگی هنگفت او برای فروش این بازیکن در شرایط فعلی تمایل بسیاری داشتند.

 

1646874

 

1646875

 

خامس رودریگز پس از امضای قرارداد  با الریان امروز رسما در مراسم معارفه خود در ورزشگاه احمد بن علی حاضر شد تا با پیراهن این تیم عکس یادگاری بیاندازد و با هواداران حاضر در ورزشگاه نیز دیداری داشته باشد.

 

1646872

 

باشگاه الریان که شجاع خلیل زاده، مدافع ملی‌پوش ایرانی، را نیز در ترکیب خود دارد از شروع لیگ ستارگان قطر عملکرد چندان درخشانی نداشته و تنها دو مساوی را در کارنامه خود به ثبت رسانده تا در بین دوازده تیم در رده هشتم جدول رده‌بندی جای گرفته باشد. آنها پیش از این در لیگ قهرمانان آسیا نیز با پرسپولیس هم‌گروه بودند که از دور مسابقات حذف شدند.

 

1646873

 

گفته می‌شود پورتو یکی از تیم‌هایی بود که پیشنهادی برای جذب خامس مطرح کرده بود اما این بازیکن ترجیح داد به لیگ قطر بیاید. هرچند پیش از این منابع اسپانیایی مدعی شده بودند که بندی در قرارداد او با الریان وجود دارد که در صورت دریافت پیشنهاد از پی اس جی می‌تواند بدون هیچ جریمه‌ای از این تیم جدا شود.  

دیدگاه‌ها