کد خبر : 1781581 | 01 مهر 1400 ساعت 20:40 | 20.7K بازدید | 3 دیدگاه

قائمی: حقیقت را می‌گویم حتی اگر محروم شوم

فرهاد قائمی در یک استوری اینستاگرامی به جریمه سنگینش واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد قائمی بازیکن سال‌های اخیر والیبال ایران که از او سرویس‌های خاص و دریافت‌های مطمئنی را به خاطر داریم در ماه‌های اخیر حواشی زیادی را تجربه کرد و به علت مصاحبه‌اش روز گذشته طی حکمی مشمول جریمه سنگینی شد.

 

قائمی بعد از خط خوردن نامش از لیست المپیک توسط آلکنو در حالی که تنها چند روز از دعوت مجددش به تیم ملی گذشته بود حسابی عصبانی شد و مصاحبه‌ای پنجاه میلیونی را انجام داد! البته ماجرا به جریمه مالی ختم نمی‌شود و او سه ماه آینده را با محرومیت سپری خواهد کرد.

 

 

1646880

 

 

قائمی در واکنش به جریمه سنگینش نوشت: "متاسفانه احساس ندامت ندارم و با وجدان راحت می‌گویم که فقط حقیقت را گفتم البته تمام گفته های بنده در مصاحبه های بازیکنان و مربیان تیم ملی تایید شد. همچنین طی مصاحبه های متعدد توهین های زیادی به من شد که در پاسخ فقط سکوت کردم.با وجود این اتفاقات پذیرفتم که باید کلمات شایسته و رسمی تری برای اعلام در رسانه عمومی انتخاب می‌کردم و تنها به همین دلیل عذرخواهی کردم و تاکید میکنم تمام گفته های من در مصاحبه واقعیت بوده و حاضر نیستم به دروغ حقیقت را انکار کنم حتی اگر نتیجه محرومیت از بازی باشد."

دیدگاه‌ها