کد خبر : 1781591 | 01 مهر 1400 ساعت 22:27 | 82.9K بازدید | 13 دیدگاه

تیم شروود:

رونالدو 18 ماه دیگر سرمربی یونایتد می‌شود

تیم شروود، سرمربی سابق تاتنهام، معتقد است که کریستیانو رونالدو می‌تواند سرمربی بعدی منچستریونایتد لقب بگیرد.

رونالدو 18 ماه دیگر سرمربی یونایتد می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن 36 ساله بازگشتی طوفانی به اولدترافورد داشت و موفق شد در  سه بازی ابتدایی خود پس از بازگشت به جمع شیاطین سرخ چهار گل به ثمر برساند اما شروود معتقد است که رونالدو می‌تواند خیلی زود تاثیرش را از روی نیمکت نشان دهد.

پس از این که یونایتد در دیدار برابر وستهام شکست خورده و از دور مسابقات جام اتحادیه کنار رفت، فشارهای روی اوله گونار سولسشر به دلیل از دست دادن یکی از فرصت‌های کسب جام بیش از پیش اضافه شد.

سولسشر در طول دوران حضورش روی نیمکت یونایتد موفق به کسب جام قهرمانی نشده و حالا پس از حضور دوباره رونالدو در این تیم بیشتر از قبل فشارهایی را بر روی دوش خود حس می‌کند که پس از جذب جیدون سانچو و رافائل واران با هزینه‌ای بیش از 100 میلیون پوند ایجاد شده بودند.

 

1646892

 

از سوی دیگر، رونالدو نیز پیش از این علاقه و استعداد خود را به هدایت تیم نشان داده که یکی از آنها در جریان فینال یورو 2016 دیده شد که او به دلیل مصدومیت از زمین بازی بیرون رفت اما در کنار فرناندو سانتوس به هدایت هم تیمی‌هایش پرداخت. اتفاقی که در دیدار هفته گذشته برابر یانگ بویز در لیگ قهرمانان در یونایتد هم تکرار شد.

شروود معتقد است که او می‌تواند خیلی زود هدایت یونایتد را برعهده بگیرد و در این باره گفت:« می‌توانم ببینم که رونالدو در عرض 18 ماه هدایت یونایتد را برعهده بگیرد. من فکر می‌کنم حضور رونالدو در کنار زمین مشکلی ندارد و اوله باید این موضوع را بپذیرد. اگر او با حضور او در تیمش موافقت کرده باید بداند که چه چیزی را به تیمش اضافه کرده است. این رونالدو با بازیکنی که اولین بار به اولدترافورد آمد کاملا متفاوت است. او می‌داند که چقدر به او نیاز دارد و اگر حس کند که باید در کنار سرمربی بایستد و بازیکنان را راهنمایی کند، پس باید اجازه این کار را به او بدهید.»

 

1646893

 

مربی سابق تاتنهام اضافه کرد:« فکر نمی‌کنم اگر ژوزه مورینیو هم کنار زمین بود، چنین اتفاقی تکرار می‌شد. شرایط با حضور فردی مثل او متفاوت بود. اما باید از رونالدو پرسید که چرا حس کرد قرار گرفتن در کنار زمین و راهنمایی بازیکنان ضروری است. ما شاهد انجام این کار توسط او در سطح ملی و در یورو هم بودیم. این پسر صددرصد سرمربی خواهد شد. من حاضرم قسم بخورم که او 18 ماه بعد سرمربی یونایتد خواهد بود.»

دیدگاه‌ها