کد خبر : 1781601 | 01 مهر 1400 ساعت 23:31 | 61.7K بازدید | 4 دیدگاه

والیبال‌جوانان‌جهان؛ کامبک شاگردان عطایی تکمیل نشد

تیم والیبال جوانان ایران در اولین بازی خود در رقابت‌های جهانی مقابل بلژیک شکست خورد.

والیبال‌جوانان‌جهان؛ کامبک شاگردان عطایی تکمیل نشد

به گزارش "ورزش سه"، چند روز بعد از پایان رقابت های والیبال بزرگسالان آسیا که با قهرمانی ایران در ژاپن به پایان رسید، بهروز عطایی با تیم ملی جوانان به ایتالیا رفت تا این بار در مسابقات جهانی هدایت جوانان ایرانی را بر عهده بگیرد.

 

رقابت‌های والیبال جوانان جهان امروز برای ایران آغاز شد و نهایتاً تیم ملی کشورمان در یک بازی بسیار نزدیک و جذاب با نتیجه 3-2 کار را به بلژیک واگذار کرد تا در گام اول شکست خورده باشیم.

 

ست اول بازی با برتری محسوس بلژیک همراه بود و نهایتاً بازی با نتیجه 25-20 خاتمه یافت. در ست دوم شاگردان بهروز عطایی بهتر عمل کردند اما نهایتاً کار را با نتیجه 25-23 واگذار کردند.

 

در حالیکه بلژیک برای یک پیروزی آسان آماده می‌شد و در ست سوم نیز چند امتیاز از ایران پیش بود اما بچه های جوان ما بازگشت فوق العاده ای را رقم زدند و نهایتاً 28-26 پیروز شدند تا کار به ست چهارم کشیده شود. شاگردان بهروز عطایی در ست چهارم نیز در یک بازی بسیار نزدیک با نتیجه 28-26 حریف خود را شکست دادند تا ست پنجم تیم برنده را مشخص کند.
در ست پنجم اما این بلژیک بود که عملکرد کم نقصی از خود ارائه داد و نهایتاً 15-8 به پیروزی رسید تا در مجموع با نتیجه 3-2 ایران را شکست داده باشد.

 

گفتنی است شاگردان بهروز عطایی فردا یک بازی دشوار دیگر را مقابل آرژانتین پیش رو خواهند داشت و می توان گفت که ایران برای امیدوار ماندن به صعود به پیروزی در این مسابقه احتیاج مبرم دارد. همچنین تیم ملی جوانان ایران پس فردا آخرین بازی دور گروهی خود را مقابل مراکش برگزار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها