کد خبر : 1781602 | 01 مهر 1400 ساعت 23:25 | 26.7K بازدید | 1 دیدگاه

چرا محرومیت فرهاد قائمی سختگیرانه است؟

در روزهای اخیر حواشی زیادی در رابطه با محرومیت فرهاد قائمی ایجاد شده است.

چرا محرومیت فرهاد قائمی سختگیرانه است؟

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مسابقات لیگ ملت‌های 2021 و نتایج ناامیدکننده تیم ملی بود که گفته شد بازیکنان با تجربه ای نظیر فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور و مهدی مرندی به اردو دعوت خواهند شد تا در صورت صلاحدید ولادیمیر آلکنو راهی المپیک شوند.

 

در این بین اما به نظر می رسد که حضور فرهاد قائمی در اردوی تیم ملی بدون اطلاع سرمربی روس انجام پذیرفته بود و همین موضوع باعث شد که ستاره گنبدی به شکل بحث برانگیز و ناراحت کننده ای از تیم کنار گذاشته شود.

 

 

 

 

فرهاد قائمی که از رفتار انجام شده با خود بسیار ناراحت بود مصاحبه ای انجام داد و بابت اتفاقات رخ داده معترض شد؛ با این حال فدراسیون والیبال واکنشی به این مسئله نشان نداد تا حالا و بعد از اتمام مسابقات آسیایی که حکم سنگینی در مورد این بازیکن اعمال شده است‌.

 

در واقع قائمی با سه ماه محرومیت روبه‌رو شده در حالی که این حکم تا حدودی سخت گیرانه به نظر می رسد. به هر حال فرهاد قائمی سال ها برای والیبال ایران زحمت کشیده و افتخارات زیادی با تیم ملی به دست آورده است. اگرچه شاید مطرح کردن آن صحبت‌ها از سوی این والیبالیست پیش از المپیک کار خیلی درستی نبود اما در عین حال این محرومیت نیز بیش از حد سختگیرانه به نظر می رسد. حال باید منتظر ماند و دید که در ادامه و بعد از درخواست تجدید نظر قائمی تغییر در آن حاصل خواهد شد یا خیر.

 

 

1646668

 

 

همچنین قائمی در حالی به خاطر این صحبت ها محروم شده که طی هفته های بعد از المپیک برخی بازیکنان تیم ملی نیز صحبت هایی را مطرح کرده بودند که مهم ترین آن ها به نارضایتی از حضور کوتاه مدت آلکنو در ایران مربوط می شد؛ موضوعی که قائمی در استوری اینستاگرامی خود نیز به آن اشاره کرده بود.

 

از طرفی در این بین باشگاه سپاهان نیز متضرر خواهد شد. آن ها یک تیم مدعی را جمع و جور کرده اند و به دنبال قهرمانی در لیگ والیبال هستند، این در حالی است که قائمی یکی از مهم ترین مهره های آن ها در این راه محسوب می شود و غیبت سه ماهه این بازیکن آن هم در وضعیتی که این باشگاه هیچ نقشی در اتفاقات رخ داده نداشته تا حدودی ناعادلانه به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها