کد خبر : 1781604 | 01 مهر 1400 ساعت 23:34 | 32.1K بازدید | 3 دیدگاه

زمان برگزاری اولین ال‌کلاسیکوی فصل مشخص شد

لالیگا زمان برگزاری اولین الکلاسیکوی فصل 22-2021 را اعلام کرد.

زمان برگزاری اولین ال‌کلاسیکوی فصل مشخص شد

به گزارش ورزش سه"، دو تیم رئال مادرید و بارسلونا باید در هفته دهم مسابقات لالیگا اولین ال‌کلاسیکوی فصل جدید را برگزار کنند. پیش از این اعلام شده بود که این بازی در تاریخ دوم آبان ماه برگزار خواهد شد و نوکمپ میزبان بازی رفت است و حالا خاویر تباس رسما اعلام کرد که این بازی در ساعت 17:45 به وقت ایران انجام می‌شود.

هر دو تیم در حالی قدم به این بازی خواهند گذاشت که چند روز قبل در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رقبای خود رفته‌اند. شاگردان کارلو آنچلوتی سه‌شنبه هفته قبل از الکلاسیکو باید در سومین بازی مرحله گروهی برابر شاختار دونتسک قرار بگیرد. رئال پیش از رویارویی با رقیب سنتی خود در لالیگا نیز باید روبروی اتلتیک بیلبائو بایستد.

 

1646911

 

در سوی دیگر میدان، بارسا نیز چهارشنبه پیش از برگزاری الکلاسیکو باید در لیگ قهرمانان به مصاف دیناموکیف برود و با توجه به شکست برابر بایرن مونیخ در دور اول مسابقات گروهی، تمامی بازی‌های از اهمیت خاصی برای آنها برخوردار خواهد بود. آنها پیش از بازی با رئال در لالیگا نیز برابر والنسیا قرار می‌گیرند. بدین ترتیب آنها یک روز کمتر از رئالی‌ها استراحت خواهند کرد.

رئال مادرید موفق شد فصل گذشته در هر دوی ال‌کلاسیکوی رفت و برگشت پیروز میدان باشد. آنها در بازی رفت در نوکمپ با نتیجه 1-3 و با گل‌های والورده، راموس و مودریچ به پیروزی رسیدند، تک گل بارسا را نیز آنسو فاتی به ثمر رساند. در بازی برگشت نیز این شاگردان زیدان بودند که با دو گل بنزما و کروس در برابر تک گل مینگوئزا سه امتیاز بازی را از آن خود کردند.

این بازی اولین ال‌کلاسیکو با حضور هواداران پس از نزدیک به دو سال خواهد بود که تماشاگران به دلیل شیوع ویروس کرونا اجازه حضور در ورزشگاه را نداشتند.

دیدگاه‌ها