کد خبر : 1781605 | 01 مهر 1400 ساعت 23:50 | 23.7K بازدید | 2 دیدگاه

فرار الهلال از باخت با سر یک مدافع

الهلال عربستان در دیدار مقابل الشباب به تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته ششم لیگ حرفه‌ای عربستان، تیم فوتبال الهلال که حریف آسیایی پرسپولیس ایران است، از ساعت ۲۰:۵۵ امشب در ورزشگاه ملک فهد مسابقه حساسی را برابر تیم رده دهمی الشباب برگزار کرد.

 

الشباب تنها دو دقیقه پس از شروع مسابقه به گل رسید تا مشخص شود الهلال کار سختی در شهر ریاض دارد، اما آنها در دقیقه ۱۴ صاحب یک ضربه پنالتی شدند و توسط بافتیمبی گومیس به گل رسیدند و کار را به تساوی کشیدند.

 

 

1646914

 

 

 

هتان باهبری، ملی‌پوش الشباب که طی سه فصل اخیر در الهلال عضویت داشت، در دقیقه ۶۱ دروازه این تیم را باز کرد، اما برتری تیم میزبان بازهم شکننده بود و مجددا بازی مساوی شد.

 

ماتئوس پریرا، ستاره برزیلی الهلال که پس از حضور در ترکیب این تیم در دو دیدار اخیرشان مقابل استقلال یک پاس گل و الاتفاق دو پاس گل داده بود، امشب هم این روند را ادامه داد و در دقیقه ۷۰ سانتر دقیقی از روی کرنر به محوطه جریمه فرستاد تا علی البلیهی، مدافع با تجربه و پیشتاخته الهلال گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

 

 

 

1646913

 

 

الهلال که یک مسابقه معوقه در این فصل دارد، پس از یک تساوی و سه پیروزی در چهار مسابقه اخیرش، امشب با نتیجه ۲ بر ۲ مقابل الشباب متوقف شد تا ۱۱ امتیازی شود و با یک امتیاز کمتر نسبت به الاتحاد در جایگاه دوم جدول لیگ حرفه‌ای عربستان قرار بگیرد.

 

تیم فوتبال الهلال تا قبل از مسابقه مرحله یک‌چهارم لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس ایران که روز بیست و چهارم مهرماه برگزار می‌شود، دو بازی دیگر برابر الفیحاء و الحزم در لیگ حرفه‌ای عربستان خواهد داشت.

دیدگاه‌ها