کد خبر : 1781624 | 02 مهر 1400 ساعت 08:34 | 42.1K بازدید | 8 دیدگاه

کومان: در این کشور به راحتی شما را اخراج می‌کنند

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا، به اخراج فرانکی دیونگ در بازی شب گذشته برابر کادیز واکنش نشان داد.

کومان: در این کشور به راحتی شما را اخراج می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب هفته ششم لالیگا مهمان کادیز بود و نهایتاً در ادامه روند ناامید کننده خود با تساوی بدون گل متوقف شد. موضوعی که قطعاً سرمربی هلندی این تیم یعنی رونالد کومان را بیش از پیش تحت فشار اخراج قرار خواهد داد.

 

رونالد کومان در پایان بازی گفت: "شما نمی توانید فقط به نتایج نگاه کنید بلکه باید به عملکرد تیم نیز توجه داشته باشید. با این حال من نمی‌توانم از این اوضاع شکایت داشته باشم. ما چهار یا پنج فرصت داشتیم که از آنها استفاده نکردیم و به همین دلیل است که من ناراضی هستم.

 

 

1646955

 

 

شما همیشه باید برای پیروزی در هر بازی تلاش کنید. شما باید برای کسب عنوان قهرمانی تلاش کنید، اما باید واقع بین باشید و ما چیزهای زیادی را از دست داده ایم. اگر نگاهی به ترکیب این بازی بیندازید، می بینید که ما هفت مصدوم داشتیم که حتی نمی توانستند در ترکیب ثابت بازی کند."

 

کومان درباره حواشی به وجود آمده به خاطر بیانیه:  "رئیس در هتل بود و ما به یکدیگر سلام کردیم. روزهایی در راه است که اگر باشگاه بخواهد صحبت کند می توانیم با هم حرف بزنیم."

 

 

1646952

 

 

رونالد کومان همچنین درباره اخراج فرانکی دی‌یونگ نیز گفت: "من به داور چهارم گفتم که دو توپ در زمین وجود دارد اما به نظر می رسد که به غیر از داور همه این مسئله را دیدند. با این حال در این کشور شما را به خاطر هیچ و پوچ اخراج می کنند."

دیدگاه‌ها