کد خبر : 1781635 | 02 مهر 1400 ساعت 10:07 | 36.5K بازدید | 2 دیدگاه

واکنش ستاره مد نظر رئال، بایرن و PSG به شایعات

آنتونیو رودیگر، مدافع آلمانی، می‌گوید با هیچ تیم دیگری به جز چلسی مذاکره نکرده است.

واکنش ستاره مد نظر رئال، بایرن و PSG به شایعات

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو رودیگر آخرین فصل حضور خود در چلسی را پشت سر می گذارد و با وجود اینکه گفته می‌شود توماس توخل خواهان حفظ او در استمفوردبریج شده اما به نظر می رسد که مذاکرات بین مدافع آلمانی و آبی های لندن برای تمدید قرارداد موفقیت آمیز پیش نرفته و همین موضوع شایعات زیادی را در رابطه با رودیگر به وجود آورده است.

 

از مدت‌ها قبل گزارش ها حاکی از آن بود که دو باشگاه رئال مادرید و پاری سن ژرمن اصلی ترین مشتریان مدافع آلمانی محسوب می شوند؛ با این حال طی روزهای اخیر از بایرن مونیخ به عنوان جدیدترین تیم خواهان جذب آنتونیو رودیگر نام برده شده است.

 

 

1646795

 

 

حتی روز گذشته سرمربی بایرن یعنی یولیان ناگلزمان در مصاحبه ای پیرامون شایعاتی درباره انتقال رودیگر به این تیم وجود دارد گفت: "من صحبتی با صالح حمیدزیچ نداشتم و اگر هم حرفی با او زده بودم به شما نمی‌گفتم. من هم این صحبت‌ها را در رسانه‌ها خواندم. باید ببینم که قرارداد او چه زمانی به پایان خواهد رسید و سپس بررسی کنم که آیا هنوز پول کافی در کیف پولم هستن یا خیر."

 

در همین حال اکنون آنتونیو رودیگر در مصاحبه کوتاهی به شایعاتی که پیرامون آینده او و انتقال به بایرن مونیخ وجود دارد واکنش نشان داده و می‌گوید: "برای من این مهم ترین تصمیم به دوران حرفه‌ای ام خواهد بود. البته این را هم باید بگویم که من با هیچ باشگاه دیگری به جز چلسی مذاکره نکرده ام."

دیدگاه‌ها