کد خبر : 1781643 | 02 مهر 1400 ساعت 11:00 | 20.6K بازدید | 14 دیدگاه

گزارش مارکا

ساعات سرنوشت‌ساز در انتظار رونالد کومان و بارسلونا

به نظر می‌رسد که ساعات آینده در تعیین سرنوشت رونالد کومان تاثیر گذار خواهد بود.

ساعات سرنوشت‌ساز در انتظار رونالد کومان و بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان ساعات سرنوشت سازی را زندگی می کند. هیئت مدیره بارسلونا و در راس آنها خوان لاپورتا در حال بررسی وضعیت مرد هلندی هستند تا مشخص شود که آیا او می‌تواند در دیدار روز یکشنبه مقابل لوانته روی نیمکت بارسلونا بنشیند یا خیر. در واقع بعد از توقف برابر کادیز صحبت ها درباره رونالد کومان دوباره اوج گرفت و جلسات و تماس ها پس از سوت پایان بازی آغاز شد.

 

 

1646954

 

 

از طرفی روابط بین لاپورتا و کومان بعد از بیانیه روز چهارشنبه سرمربی بارسلونا وخیم تر هم شده است.  رئیس بارسا اخیرا اعلام کرد که اگر آنها مجبور شوند تصمیم جدیدی اتخاذ کنند این کار را انجام خواهند داد. لاپورتا همچنین تاکید کرده بود که در بارسا علاوه بر نتایج باید سبک بازی خوب هم وجود داشته باشد.

 

اگرچه بارسلونا در دیدار دیشب برابر کادیز نمایش نسبتاً خوبی داشت و تا حدودی تصویر خود را بهبود بخشید اما از دست رفتن دو امتیاز دیگر و دور شدن از صدر جدول، احساسات بد را در این تیم پابرجا نگه داشت. بعد از باخت برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا و سپس توقف مقابل گرانادا و کادیز در لالیگا کاتالان‌ها حالا سومین بازی بدون پیروزی خود را پشت سر گذاشته اند و شرایط برای این تیم ناامید کننده شده است.

 

 

1646955

 

 

در صورتی که نهایتاً این جمع‌بندی حاصل شود که کومان نمی‌تواند به کار خود در بارسلونا ادامه دهد، بارسلونا با گزینه های مورد نظر خود مثل روبرتو مارتینز و ژاوی، آنتونیو کونته و... مذاکره خواهد کرد اما به طور قطع یافتن یک سرمربی جدید که بتواند بارسلونا را از این شرایط خارج کند کاری بسیار سخت و در عین حال پر ریسک محسوب می‌شود و از طرفی باید در این بین به شرایط اقتصادی بلوگرانا نیز توجه داشت.

دیدگاه‌ها