کد خبر : 1781644 | 02 مهر 1400 ساعت 10:56 | 29.7K بازدید | 4 دیدگاه

نزول یک ستاره: از پادشاه خامس تا خامس فاجعه‌آمیز

خامس رودریگز، بازیکن تیم ملی کلمبیا، پس از تجربه بازی در تیم‌هایی چون رئال مادرید و بایرن مونیخ حالا به الریان قطر پیوسته است.

نزول یک ستاره: از پادشاه خامس تا خامس فاجعه‌آمیز

به گزارش "ورزش سه"، خامس چند روز قبل تصمیم گرفت از اورتون جدا شود و مراسم معارفه او به عنوان بازیکن جدید باشگاه قطری نیز شب گذشته در ورزشگاه خانگی این باشگاه برگزار شد. شرایط او در فصل گذشته در بندر لیورپول بسیار رویایی آغاز شده بود. کارلو آنچلوتی خواهان جذب این بازیکن بود و او نیز در شروع مسابقات عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشت.

اما مشکلات فیزیکی و مصدومیت کار را برای او دشوار کرد. شرایط زمانی سخت‌تر شد که مربی ایتالیایی تصمیم گرفت بار دیگر هدایت رئال مادرید را برعهده بگیرد و حضور بنیتز روی نیمکت اورتون همه چیز را تغییر داد. این مربی اعتقادی به خامس نداشت و دستمزد بالای او نیز باشگاه را به فکر فروش این بازیکن انداخت. دیلی میل در مطلبی که درباره شرایط او نوشته از عبارت «از پادشاه خامس تا خامس فاجعه‌آمیز» استفاده کرده و مدعی شده که بازیکن کلمبیایی به عنوان ستاره‌ای با دنبال کنندگان فراوان به گودیسون پارک آمد اما دوران حضورش در این تیم با عدم موفقیت و مصدومیت‌های متعدد به پایان رسید.

 

1646875

 

این بازیکن در شش هفته ابتدایی فصل قبل لیگ برتر سه گل به ثمر رساند و سه پاس گل نیز ارسال کرد تا اورتون در صدر جدول رده‌بندی این رقابت‌ها قرار بگیرد. اما شرایط از اینجا به بعد تغییر کرد. مشکلات فیزیکی متعدد به او اجازه نداد که در بیش از چهار بازی متوالی در ادامه فصل در ترکیب اصلی قرار بگیرد و فرصت حفظ ثبات و درخشش دوباره از این بازیکن گرفته شد.

دیلی میل باور دارد که اقدامات خامس در بیرون از زمین بود که باعث شد دوران حضورش در اورتون به پایان برسد. او در آخرین بازی فصل قبل (شکست 0-5 برابر سیتی) به دلیل مصدومیت در زمین حاضر نبود اما به جای حمایت از هم‎تیمی‌هایش با پروازی خصوصی به کشورش برگشت. حضور بنیتز روی نیمکت اورتون پایان ماجرا بود. این مربی اسپانیایی اعتقادی به خامس نداشت و دستمزد بالای او نیز زمینه‌ جدایی را فراهم کرد. به همین دلیل او تصمیم گرفت که به قطر منتقل شده و دوران حرفه‌ای فوتبال خود را در این کشور ادامه دهد.

دیدگاه‌ها