کد خبر : 1781647 | 02 مهر 1400 ساعت 11:13 | 55K بازدید | 13 دیدگاه

مرادمند با سر نتراشیده در تمرین استقلال (عکس)

از شب گذشته و در پی انتشار تصویری از محمدحسین مرادمند در فضای مجازی، شایعات سرباز شدن او دوباره به راه افتاد که این مسئله صحت ندارد.

مرادمند با سر نتراشیده در تمرین استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پس از دیدار برابر الهلال، اخباری درخصوص دو مدافع اصلی خط دفاعی استقلال در فضای مجازی به راه افتاد. شایعاتی درباره محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی که ارکان اصلی و مهم خط دفاعی آبی پوشان هستند به وجود آمد مبنی بر اینکه این دو بازیکن قرار است راهی خدمت سربازی شده و با جدایی از استقلال، راهی تیم فجرسپاسی می شوند.

 

1646990

 

مسئله ای که منجر به نگرانی هواداران این تیم شد اما سیاوش یزدانی ضمن تکذیب این اخبار، اعلام کرد که همچنان از معافیت تحصیلی اش استفاده خواهد کرد و از استقلال جدا نمی شود. در این میان مرادمند موضع خاصی درخصوص این اخبار نگرفت و حتی غیبت او در تمرین چند روز پیش آبی ها نیز باعث بروز شایعاتی درباره جدایی او شد.

 

اما شب گذشته ویدیویی از این بازیکن در فضای مجازی منتشر شد که او موهای کنار سرش را کاملا تراشیده و شایعاتی در این خصوص منتشر شد که او قرار است به زودی سرباز شده و از استقلال جدا شود.

 

1646989

 

اما برخلاف اخباری که مبنی بر غیبت مرادمند در تمرینات استقلال در برخی از کانال های تلگرامی منتشر شده، این مدافع با تجربه روز گذشته نیز در تمرین تیمش حضور پیدا کرد.

دیدگاه‌ها