کد خبر : 1781649 | 02 مهر 1400 ساعت 11:34 | 74.3K بازدید | 12 دیدگاه

بازگشت پدیده استقلال، با لباس شخصی (عکس)

امیرحسین حسین زاده بازیکن جدید استقلال که در بازی با الهلال عملکرد امیدوارکننده ای داشت، روز گذشته با لباس شخصی نظاره گر تمرین هم تیمی هایش بود.

بازگشت پدیده استقلال، با لباس شخصی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یکی از خریدهای جدید و جوان استقلال در تابستان امسال، امیرحسین حسین زاده بازیکن 20 ساله و آینده دار سایپا بود. این بازیکن که با وجود سن کم سابقه بیش از 45 بازی برای سایپا در سطح لیگ برتر و جام حذفی را در کارنامه دارد و پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت شدید پارگی رباط صلیبی، به جمع شاگردان مجیدی اضافه شد.

 

در ابتدای جذب حسین زاده، انتقاداتی از مجیدی بابت خرید این بازیکن مطرح شد اما حضور ثابت او در بازی های تدارکاتی و گلزنی هایش، این ذهنیت را در بین هواداران استقلال به وجود آورد که فرهاد مجیدی روی توانایی های این بازیکن حساب ویژه ای باز کرده و حتی ممکن است به بازیکن فیکس آبی ها تبدیل شود.

 

1646993

 

اتفاقی که در بازی با الهلال رخ داد و او از ابتدا برای تیمش به میدان رفت و اتفاقا عملکرد خوب و امیدوارکننده ای را از خود به نمایش گذاشت و نمره بالایی را نیز کسب کرد. این درخشش حسین زاده باعث شد تا هواداران استقلال نسبت به عملکرد او در فصل جدید امیدوار شده و این بازیکن توسط مهدی مهدوی کیا به اردوی تیم ملی امید نیز دعوت شد.

 

حسین زاده که روزهای گذشته را در تمرینات تیم ملی امید گذرانده بود، روز گذشته به مجموعه تمرینی انقلاب رفت و با لباس شخصی و از کنار زمین، نظاره گر عملکرد هم تیمی هایش بود. این بازیکن قرار است از روزهای آینده به تمرینات تیمش اضافه شود.

دیدگاه‌ها