کد خبر : 1781650 | 02 مهر 1400 ساعت 11:40 | 39.3K بازدید | 17 دیدگاه

ستاره‌ایتالیایی یوونتوس قربانی ارلینگ هالند می‌شود؟

به نظر می‌رسد که یوونتوس نیز به جمع مشتریان جدی ارلینگ هالند اضافه شده است.

ستاره‌ایتالیایی یوونتوس قربانی ارلینگ هالند می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در فصل جدید رقابتهای سری آ شروع دشواری را تجربه کرده است. بیانکونری در پنج بازی ابتدایی خود تنها پنج امتیاز کسب کرده و این موضوع باعث شده که آنها در در نیمه پایینی جدول قرار بگیرند؛ در واقع می‌توان گفت که مکس آلگری در بازگشت یووه نتوانسته دوران خوش قبلی را تکرار کند و این تیم در حال حاضر در شرایط سختی قرار دارد.

 

از طرفی یوونتوس در نقل و انتقالات تابستانی بهترین بازیکن خود یعنی کریستیانو رونالدو را از دست داد. این در حالی است که به نظر می رسید بعد از جدایی رونالدو، فدریکو کیه زا یکی از بازیکنانی باشد که با توجه به عملکرد فوق العاده خود در یورو نقش محوری را در تیم مکس آلگری ایفا کند اما شواهد حاکی از آن است که روابط بین او و سرمربی ایتالیایی چندان خوب نیست.

 

 

1645666

 

 

با این حال یوونتوس می خواهد هر طور که شده به روزهای خوب خود بازگردد و دوباره به قهرمانی سری آ رسیده و برای فتح لیگ قهرمانان اروپا تلاش کند. در این رابطه بیانکونری به دنبال راه حل هایی است که بر اساس ادعای کالچو مرکاتو جذب ستاره نروژی یعنی ارلینگ هالند یکی از آنها محسوب می شود.

 

اما به خدمت گرفتن ارلینگ هالند کار دشواری برای یوونتوس خواهد بود. اول اینکه بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپایی مثل رئال مادرید به شدت شرایط جذب این غول نروژی را بررسی می‌کنند و از سمت دیگر به خدمت گرفتن هالند هزینه زیادی خواهد داشت. کالچو مرکاتو در گزارش خود مدعی شده که یوونتوس می خواهد هر طور که شده هالند را جذب کند و در این راستا ممکن است آنها فدریکو کیه زا را به فروش برسانند تا پول مورد نیاز برای جذب ستاره نروژی را تامین کنند.

 

 

1646674

 

 

گفتنی است در حالی این گزارش مدعی شده که یوونتوس ممکن است فدریکو کیه زا را به فروش برساند که در تابستان گفته شد باشگاه تورینی پیشنهاد 100 میلیون یورویی برای این بازیکن را رد کرده است.

دیدگاه‌ها