کد خبر : 1781651 | 02 مهر 1400 ساعت 11:36 | 34.4K بازدید | 6 دیدگاه

سه پرسپولیسی در انتظار رونمایی در آسیا (عکس)

بازیکنان جدید پرسپولیس می‌توانند دور از ذهن‌ترین تعویض یحیی برای کادرفنی الهلال باشند.

سه پرسپولیسی در انتظار رونمایی در آسیا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی پا به دیدار مقابل استقلال تاجیکستان گذاشته بود که از لحاظ نیمکت، دست یحیی تا حد زیادی باز بود و در تمامی پست‌ها از خط دروازه گرفته تا مهاجم، مهره تعویضی قابلی در این تیم وجود داشت.

 

یکی از خریدهای جدید یحیی رضا دهقانی است که قابلیت بازی در پست وینگر را دارد و علیرضا ابراهیمی و علی نعمتی نیز دو بازیکن دیگر جدید در خط دفاعی هستند که در انتظار رونمایی از آنها به هواداران در بازی حساس مقابل الهلال هستند.

 

گل محمدی سال گذشته ثابت کرد هیچ ترسی از بازی دادن به نفرات جدید ندارد و با توجه به شناخت خودش از آنها و شرایط تمرینی، سعی در هماهنگ کردن سریع آنها برای استفاده از توانایی‌هایشان حتی در بازی‌های مهم و حیاتی دارد. اتفاقی که سبب شد سال گذشته به غیر از اینکه اکثر ترکیب اصلی با بازیکنان جدید چیده شده بود، علی شجاعی نیز در وقت‌های اضافه دیدار با النصر به زمین بیاید و پنالتی پنجم پرسپولیس را نیز گل کند.

 

1646890

 

یحیی در بازی برابر تاجیک‌ها تنها دو تعویض کرد که یکی از آنها حامد پاکدل تازه وارد بود و شاید روی سه تعویض دیگرش برای کشیده شدن بازی به وقت‌های اضافه حساب باز کرده بود. احتمالا اگر این مسابقه به درازا می‌کشید یحیی دیگر خریدهای جدیدش را نیز بازی می‌داد؛ اتفاقی که ممکن است در بازی حساس برابر الهلال رخ دهد و شاهد حضور بازیکنانی مثل رضا دهقانی، نعمتی و حتی ابراهیمی با توجه به شرایط و نتیجه بازی در ترکیب پرسپولیس باشیم. تعویض‌هایی کاملا ناشناخته برای الهلالی‌ها و البته سورپرایزی برای هواداران سرخ.

دیدگاه‌ها