کد خبر : 1781665 | 02 مهر 1400 ساعت 12:48 | 6.5K بازدید | 14 دیدگاه

دو تا از بهترین‌های لیگ با هم بازی داشتند؛

نورافکن: مطمئنم سپاهان امسال شرایط بهتری خواهد داشت

مدافع تیم فوتبال سپاهان می‌گوید تمام تلاشش را برای نشان دادن توانایی‌هایش به کادر فنی تیم ملی و هم بازی هایش انجام می دهد.

نورافکن: مطمئنم سپاهان امسال شرایط بهتری خواهد داشت

به گزارش "ورزش سه"، امید نورافکن مدافع چپ ملی پوش تیم فوتبال سپاهان پس از دیدار دوستانه برابر گل‌گهر که بسیار جدی از سوی دو تیم دنبال شد و با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد، گفت: خب دو تا از بهترین تیم های لیگ با هم بازی داشتند. عادی است و ما می جنگندیم برای بردن بازی؛ حتی در بازی دوستانه.   گل‌گهر تیم پرمهره و با امکانات خوبی است. یکی از حریفان ما و حتی می‌توانم بگویم مدعی قهرمانی لیگ برتر است. جنگ داخل زمین عادی بود. این دیدار برای ما مفید بود. امیدوارم استارت خوبی برای شروع لیگ بزنیم و بهتر از سال قبل باشیم.


نورافکن سپس در رابطه با اردوی سپاهان در تهران که دو هفته به طول انجامید و خروجی آن بیان کرد: تمرینات پرفشار بود؛ مخصوصا برای من. دو هفته با تیم ملی بودم و دو هفته هم با تیم باشگاهی بودم.  تقریبا یکماه شد. مطمئنم که امسال سپاهان شرایط بهتری نسبت به سال گذشته خواهد داشت؛ کما اینکه سپاهان سال گذشته هم خیلی خوب بازی می کرد و شرایط خیلی خوبی داشت، ولی تلاش ما بر این است که بهتر از سال قبل کار کنیم.


بازیکن تیم فوتبال سپاهان در مورد اینکه انتظارات بعد از بازی در تیم ملی از او بالا رفته است، عنوان کرد: تیم را برای لیگ قهرمانان آسیا خوب بسته‌ایم و خوب تمرین می‌کنیم. هدف‌گذاری ما برای این مسابقات است. امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.


نورافکن با اشاره به حضور در تیم ملی اضافه کرد: تلاشم این است که آمادگی خودم را به کادر فنی و هم‌بازی هایم نشان بدهم. از آن طرف هم دوست دارم بتوانیم بهترین عملکردم را در تیم ملی داشته باشم. امیدوارم برای خوشحالی مردم بهترین نتایج را کسب کنیم و به جام جهانی صعود کنیم که این آرزوی هم بازیکنی است. مطمئن هستم و خوش بین هستم که در دو دیدار مقابل امارات و کره جنوبی بتوانیم بهترین نتیجه را خواهیم گرفت. مخصوصاً‌ بازی با امارات که خارج از خانه است و امتیاز آن می‌تواند به ادامه مسیر ما کمک کند.

دیدگاه‌ها