کد خبر : 1781667 | 02 مهر 1400 ساعت 12:53 | 20.1K بازدید | 3 دیدگاه

مردم عادت دارند همیشه سپاهان را بالا ببینند؛

میرزایی: من نباید در مورد بازی با پرسپولیس نظر بدهم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان معتقد است سپاهان هر سال بازیکنان خوبی داشته و ابراز امیدواری کرد لیگ جدید با قهرمانی طلایی پوشان خاتمه پیدا کند.

میرزایی: من نباید در مورد بازی با پرسپولیس نظر بدهم

به گزارش "ورزش سه"، رضا میرزایی بازیکن تیم فوتبال سپاهان در مورد تساوی برابر گل‌گهرو شرایط طلایی پوشان اصفهانی پس از اردوی دو هفته ای در تهران صحبت هایش را اینطور آغاز کرد: ما حدودا دو هفته ای است که در تهران هستیم؛ دو دیدار با نساجی و گل‌گهر انجام دادیم که تیممان محک جدی خورد. بازی خیلی خوبی مقابل گل‌گهر برگزار شد. موقعیت آنچنانی نداشت و این عادی است، چون تیم‌ها در بدنسازی هستند. به امید خدا رفته رفته تیم بهتر می‌شود و به آن شکل و شمایلی که می‌خواهیم دست پیدا می‌کند.


میرزایی در پاسخ به این سوال که آیا داشتن توقع قهرمانی از سپاهان کار این تیم را سخت تر نخواهد کرد، عنوان کرد: بله، سپاهان تیم بزرگی است و مردم عادت دارند همیشه آن را بالای جدول ببینند. سال گذشته آقای نویدکیا فوق‌العاده کار کرد و ۶۵ امتیاز گرفتیم که خودش یک رکورد محسوب می‌شود. تیم‌ها معمولا با این تعداد امتیاز قهرمان می‌شوند. امسال جدی تر هستیم که بتوانیم یک قهرمانی به هواداران هدیه کنیم، چون لیاقت آن‌ها بیش از این است.


وی در مورد اینکه در دو بازی دوستانه اخیر در پست دفاع راست به میدان رفت و به نوعی رقیب دانیال اسماعیلی‌فر شده، عنوان کرد: هرجا که آقا محرم از من بخواهد، چه در وینگر چپ یا راست، چه مهاجم و چه دفاع راست، بازی می‌کنم. در تیم بزرگی مثل سپاهان بازیکن اگر توانایی داشته باشد و بتواند بازی کند، مشکلی ندارد. ان‌شاالله برای تیم مثمرثمر باشم. هدف ما این است که تیم به نتیجه خیلی خوبی برسد و مردم اصفهان شاد باشند.


بازیکن تیم فوتبال سپاهان در واکنش به این سوال که محرم نویدکیا سر درد شیرینی برای انتخاب بازیکنان دارد، اضافه کرد: سپاهان هرسال تیم خیلی خوبی بوده. امسال هم نویدکیا بازیکنان خیلی خوبی دارد. نویدکیا شخصیت خوب و کاملی دارد و بازیکنان با او راحت هستند. برای همه ما مثل برادر بزرگتر است. ان‌شاالله نام سپاهان همیشه بالا باشد.


وی در مورد مطرح شدن بحث‌های هواداری مبنی بر اینکه بازی دوستانه با‌ پرسپولیس نباید برگزار شود، گفت: من در جریان این مسائل نیستم و نباید در این مورد نظر بدهم. هرطور که مسئولان باشگاه صلاح بدانند و تصمیم بگیرند، همان است. ما بازیکن هستیم و باید به تصمیماتشان احترام بگذاریم.

دیدگاه‌ها