کد خبر : 1781668 | 02 مهر 1400 ساعت 12:59 | 18.8K بازدید | 3 دیدگاه

مدافع فرانسوی میلان هدف بعدی پی اس جی

باشگاه پاری سن ژرمن شرایط تئو هرناندز، مدافع چپ فرانسوی میلان، را زیر نظر دارد تا پیشنهادی را برای جذب او ارائه دهد.

مدافع فرانسوی میلان هدف بعدی پی اس جی

به گزارش "ورزش سه"، تئو هرناندز در سال 2019 با قراردادی به ارزش 20 میلیون یورو از رئال مادرید جدا شده و به میلان پیوست. او در این مدت موفق شده در 87 بازی که با پیراهن روسونری انجام داده 16 گل به ثمر برساند.

این بازیکن فرانسوی روز چهارشنبه بهترین بازیکن تیمش در دیدار برابر ونیتزیا لقب گرفت چرا که به عنوان بازیکن نیمکت‌نشین وارد زمین شد و توانست در جریان پیروزی 0-2 شاگردان پیولی برابر این تیم تازه صعود کرده گلزنی کند.

مدت زمان قرارداد این بازیکن با باشگاه میلان تا ژوئن 2024 است و کوریره دلو اسپورت مدعی شده که مدیران این باشگاه در نظر دارند تا قرارداد جدیدی را به این مدافع پیشنهاد دهند. آنها قصد دارند جلسه‌ای را با حضور این بازیکن و نمایندگانش برگزار کنند چرا که از علاقه پاری سن ژرمن به جذب او مطلع شده‌اند.

 

1647025

 

این باشگاه فرانسوی از مدت‌ها قبل به بازیکن سابق رئال مادرید لینک شده بود و بسیاری از منابع حاضر در این کشور و ایتالیا از علاقه مدیران پی اس جی به جذب هرناندز خبر داده بودند. با این حال مدیران میلان تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا این بازیکن را به امضای قرارداد جدیدی متقاعد کنند که باعث حفظ او در سن سیرو خواهد شد اما اولویت آنها تمدید قرارداد فرانک کسیه است که در تابستان سال آینده به پایان می‌رسد و به او اجازه می‌دهد که این تیم را به عنوان بازیکن آزاد ترک کند.

پی اس جی در تابستان امسال نیز دو ستاره حاضر در لیگ ایتالیا را به جمع بازیکنان خودش اضاف کرد. جانلوییجی دوناروما، دروازه‌بان سابق میلان، به عنوان بازیکن آزاد به پایتخت فرانسه رفت و اشرف حکیمی نیز از اینتر خریداری شد.

دیدگاه‌ها