کد خبر : 1781673 | 02 مهر 1400 ساعت 13:09 | 16.7K بازدید | 4 دیدگاه

گل‌گهر می‌تواند دو سه ملی‌پوش داشته باشد؛

تیکدری: جلوی نورافکن نباید شل بازی کنی

مهدی تیکدری که یکی از مورد توجه‌ترین بازیکنان لیگ برتر بود، در مورد انتخاب گل‌گهر و شرایط این تیم در پیش فصل توضیحاتی ارائه کرد.

تیکدری: جلوی نورافکن نباید شل بازی کنی

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تیکدری بازیکن جدید تیم فوتبال گل گهر سیرجان که در بازی دوستانه مقابل سپاهان دقایق زیادی در ترکیب آبی پوشان سیرجانی بود، در پایان این مسابقه در گفتگو با خبرنگاران در مورد تساوی بدون گل که در یک بازی سنگینف محکم و جدی رقم خورد، بیان کرد: بازی خیلی سنگینی بود. دو تیم در فصل بدنسازی هستند، اما هر دو تیم فوتبال قابل قبولی را ارائه دادند. همین که در این دیدارها گل نمی‌خوریم، خوب است. ان‌شاالله در مسابقات بعدی گلزنی کنیم تا از همین بازی‌های دوستانه بردها را شروع کنیم.


وی در مورد جنگ با امیدنورافکن در این بازی گفت: با امید چند سال است مقابل هم هستیم. نورافکن فوتبالیستی قوی است و باید جلوی او محکم بازی کنید؛ در غیر اینصورت اگر شل بازی کنیم، قطعا آسیب می‌بینید.


تیکدری در مورد انتخاب گل‌گهر که خیلی زود برای این تیم رخ داد، عنوان کرد: اولویت من تیم شهرم بود و خیلی دوست داشتم به اینجا بیایم. این باشگاه از همه لحاظ در حال حرفه‌ای شدن است. ان‌شاالله در سال‌های آینده بتوانیم به آنچه که استحقاقش را داریم، خیلی زود دست پیدا کنیم، چون گل‌گهر پتانسیل بزرگ شدن را دارد.


سوال بعدی از تیکدری در مورد هزینه انتقال این بازیکن به گل گهر و حرف و حدیث هایی بود که پیرامون این انتقال شکل گرفت. او در واکنش به این سوال بیان کرد: حرف و حدیث همه جا هست. اگر هزینه‌ها را در نظر بگیرید، تیم‌های دیگر حتی برای رضایتنامه بازیکن بیشتر از این‌ هم پول داده‌اند، ولی از گل‌گهر و امیرقلعه‌نویی تشکر می‌کنم که پیگیر انتقال من شدند. امیدوارم بتوانم بهترین خرید این فصل و برای تیم مثمرثمر باشم.


بازیکن گل‌گهر در مورد حضورش در اردوی تیم‌ملی به همراه زنده‌روح و سهرابیان، عنوان کرد: قطعا هر بازیکنی آرزو دارد بتواند لباس تیم ملی کشورش را تن کند. من هم تمام‌ تلاشم را به کار می‌گیرم. دومین اردویی بود که حضور داشتم اما متاسفانه نتوانستم به لیست نهایی برسم؛ همینطور احمد و آرمین. امیدوارم در اردوهای بعدی بازیکنان بیشتری از گل‌گهر باشند. پتانسیل بچه‌ها آنقدر بالا است که می‌توانیم برای لیست نهایی بازی‌های بعدی و حتی جام جهانی، حداقل سه بازیکن داشته باشیم. من هم اگر روزی پیراهن تیم ملی را به تن کردم، تمام تلاشم را می‌کنم تا ذره‌ای مردم کشورم را شاد کنم.


مهدی تیکدری در‌مورد اینکه با وجود علاقه به بازی در پست هافبک، آیا می‌تواند برای تیم ملی در پست مدافع  بازی کند، گفت: هرجا که مربی تصمیم بگیرد، با تمام وجود بازی می‌کنم و برایم فرقی ندارد. حتی اگر روی سکو باشم، با تمام وجود تیم را تشویق و برای تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

1647069


او در مورد ترافیکی که در سمت راست تیم ملی وجود دارد، افزود: در تیم ملی بازیکنان زیادی هستند. کار آقای اسکوچیچ هم سخت است که لیست را دربیارد. فکر می کنم با آنالیز کامل لیست را می نویسد. شاید استحقاق این را نداشتم که در لیست نهایی باشم. تلاش می‌کنم در مسابقات بعدی بتوانم به تیم ملی کشورم کمک کنم.


بازیکن پیشین تراکتور در‌مورد شرایط این تیم که روزهای خوبی را پس از پایان فصل طی نکرد، تاکید کرد: تراکتور باشگاه بزرگی است و تا ابد در قلب من می‌ماند. جزو تیم‌هایی است که خیلی دوست دارم باز هم پیراهن تیم را به تن کنم. هواداران این باشکاه فوق‌العاده هستند و هر لحظه دلتنگ آن می‌شوم. واقعا دوست نداشتم جدا شوم اما وقتی شرایط خیلی سخت می‌شود، آدم مجبور به جدایی است. تراکتور را مانند خانه خودم می‌دانستم. در این دو سال‌ مردم خیلی به من کمک کردند و تراکتور سکوی پرتابم شد و من را به فوتبال ایران معرفی کرد. همیشه مدیونش هستم. امیدوارم روزی دوباره لباس این تیم پرهوادار را بپوشم. مردم آذربایجان و تبریز لیاقتشان زیاد است. در آسیا می‌توانستند صعود کنند، اما قسمت نبود. امیدوارم در آینده موفق باشند و اگر من مستحق بودم بتوانم دوباره پیراهن این تیم پرهوادار را بپوشم.

دیدگاه‌ها