کد خبر : 1781679 | 02 مهر 1400 ساعت 13:30 | 36.3K بازدید | 15 دیدگاه

پس از توقف برابر کادیز

طعنه صریح و علنی سرجی روبرتو به رونالد کومان

در بارسلونا حالا شاهد موضع گیری منفی صریح بازیکنان علیه سرمربی هلندی هستیم.

طعنه صریح و علنی سرجی روبرتو به رونالد کومان

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که سه روز پیش برابر گرانادا در نوکمپ متوقف شده بود، دیشب در زمین کادیز نیز نتوانست به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست یابد. بارسا در نیمه دوم با اخراج فرانکی دی یونگ ده نفره نیز شده بود. شرایط برای رونالد کومان سرمربی هلندی بارسا بدتر نیز شده و بعید به نظر می رسد او ماندنی باشد. 

کومان در یک هفته گذشته چند بار تاکید کرده است که نباید از تیم او توقع قهرمانی داشت و در بیانیه اخیر خود نیز تکرار کرد که قرار گرفتن بین 4 تیم نخست و کسب سهمیه لیگ قهرمانان، نوعی موفقیت محسوب می شود. این در حالی است که بسیاری معتقدند شنیدن چنین حرفی از سرمربی بارسا بعید است و در این باشگاه هرگز نباید برای تنها کسب سهمیه جنگید.

 

 

1647038

 

 

جرارد پیکه کاپیتان بارسا دیشب پس از بازی گفت که در بارسا بازی نمی کند تا برای دومی و سومی بجنگند و سرجی روبرتو دیگر کاپیتان بارسا نیز همین حرف ها را تکرار کرد و به کومان طعنه صریحی زد.

سرجی گفت:« نظر رونالد کومان؟ اینجا باید برای قهرمانی جنگید. در بارسلونا جنگ برای رتبه های دوم و سوم معنا ندارد. صرفا کسب سهمیه برایم هیچ ارزشی ندارد. ما بارسلونا هستیم و نباید به دنبال بهانه و توجیه باشیم. باید بهترین توان و انرژی را برای کسب لالیگا بگذاریم.»

 

 

1646944

 

 

سرجی ادامه داد:« متاسفانه برابر کادیز نتوانستیم پیروز شویم. فکر می کنم اخراج دی یونگ غیرمنصفانه بود هرچند فیلم صحنه را هنوز ندیده ام. موقعیت های مسلمی برای گلزنی داشتیم که از دست رفتند و البته کادیز هم شانس های خوبی داشت که استفاده نکرد. معتقدم باید خیلی زود باتری های مان را شارژ کرده و به روند پیروزی برگردیم. نباید فاصله با رقبا بیشتر از این شود. باید همه توان مان را بگذاریم و به این ناکامی ها پایان دهیم.»

 

 

 

دیدگاه‌ها