کد خبر : 1781680 | 02 مهر 1400 ساعت 13:25 | 28.3K بازدید | 13 دیدگاه

امیری؛ مردی برای تمام فصول پرسپولیس! (عکس)

پرسپولیس باید امیدوار باشد که وحید امیری در فصل جدید نیز همان آمادگی همیشگی را داشته باشد.

امیری؛ مردی برای تمام فصول پرسپولیس! (عکس)

به گزارش"ورزش سه"، شاگردان یحیی گل‌محمدی در حالی پای به فصل جدید فوتبال ایران گذاشته‌اند که با ماموریتی قدیمی اما مهم روبرو هستند؛ قهرمانی در آسیا. همان ماموریتی که دو دوره با برانکو ایوانکوویچ و خود او به یک قدمی اش رسیدند اما نتوانستند جام را در نهایت بالای سر ببرند.

 

پرسپولیس فصل گذشته در حالی به فینال آسیا رسید که برخلاف سال ۲۰۱۸ بازیکنی به نام وحید امیری را در ترکیب خود نداشت. ستاره‌ای که به عنوان وینگر چپ به جمع سرخپوشان ملحق شد اما خیلی زود توانایی اش در پست مهاجم سایه و دفاع چپ را هم نشان داد و حالا آنقدر از او گفته شده که هواداران پرسپولیس بر ارزش‌هایش واقف باشند.

 

1647037

 

با این حال هرچه از امیری گفته شود شاید کم باشد. بازیکنی که کمتر نوسان داشته و اگر کسی بخواهد نمودار عملکرد او را بکشد، احتمالا نتیجه اش یک خط مستقیم در بالای نمودار خواهد بود.

 

حالا امیری ۳۴ ساله دوباره در تمرینات پیش فصل شرکت کرده و هواداران پرسپولیس و البته یحیی گل‌محمدی امیدوارند که او همان فرم همیشگی را حفظ کند. ستاره‌ای دونده، سر به زیر، تلاشگر و خوش‌فکر که عملکرد خوبش، اغلب منجر به نتایج خوب پرسپولیس هم شده و شاید این بار در فصل ورود او به جمع کاپیتان‌ها، نوبت مهم‌ترین افتخار تاریخ باشگاه رسیده باشد.

دیدگاه‌ها