کد خبر : 1781683 | 02 مهر 1400 ساعت 14:00 | 141.3K بازدید | 29 دیدگاه

ادعای کوریره دلو اسپورت

مسی و نیمار، دلیل نیمکت نشینی های دوناروما!

جیجو دوناروما گلر تیم ملی ایتالیا در پی اس جی ذخیره کیلور ناواس است در حالی که به نظر می رسید او برای حضور در ترکیب ثابت جذب شده باشد.

مسی و نیمار، دلیل نیمکت نشینی های دوناروما!

به گزارش "ورزش سه"، جان لوئیجی دوناروما محصول آکادمی فوتبال میلان است ولی در پایان فصل تصمیم گرفت تا قراردادش را تمدید نکند و به پیشنهاد دستمزد بالاتر پی اس جی پاسخ مثبت داد. بهترین گلر یورو 2020 که با ایتالیا قهرمانی را جشن گرفت، در پی اس جی ذخیره کیلور ناواس است. 9 بازی در فصل جدید به انجام رسیده و دوناروما تنها در دو بازی فیکس بوده و هفت بازی را از روی نیمکت تماشا کرده است.

مینو رایولا ایجنت دوناروما اخیرا گفت که خیالش راحت و است و اطمینان دارد که دوناروما به زودی گلر اول پی اس جی خواهد شد ولی فعلا به نظر نمی رسد ناواس جایگاه خود را از دست بدهد.

 

 

1644559

 

 

دوناروما پس از حضور در بازی برابر کلرمون، دو بازی متوالی مقابل لیون و متز را روی نیمکت نشست. او از یوونتوس هم پیشنهاد داشت ولی با بازگشت مکس آلگری، این مربی ترجیح داد روی شزنی حساب کند و دوناروما هم قید یوونتوس را زد. کوریره دلو اسپورت در مورد نیمکت نشینی های دوناروما ادعای جالبی را مطرح کرده است. اینکه بازیکنان آمریکای لاتین پی اس جی و در راس شان لیونل مسی و نیمار، حامی شماره یک کیلور ناواس هستند.

 

 

1634113

 

 

آنخل دی ماریا، لئاندرو پاردس، مارکینیوش، نیمار، سرخیو راموس و لیونل مسی رابطه ای صمیمانه با کیلور ناواس دارند و با اینکه هیچکدام شان مشکلی با دوناروما ندارند و علیه وی نیستند ولی ترجیح می دهند کیلور گلر شماره یک پی اس جی باشد و مائوریسیبو پوچتینو به عنوان سرمربی نیز ترجیح داده با مدیریت صحیح رختکن، مانع هرگونه اختلاف و حاشیه سازی شود. به همین دلیل ناواس فعلا گلر اول است و دوناروما چاره ای ندارد جز اینکه با این شرایط کنار بیاید.

 

 

1647044

دیدگاه‌ها