کد خبر : 1781693 | 02 مهر 1400 ساعت 14:13 | 24.8K بازدید | 2 دیدگاه

مشکل تیاگو جدی‌تر است

با تایید کلوپ، غیبت 2 ستاره لیورپول برابر پورتو

سرمربی لیورپول تایید کرد که تیاگو و نبی کیتا بازی های پیش روی این تیم از جمله مصاف برابر پورتو را از دست خواهند داد.

با تایید کلوپ، غیبت 2 ستاره لیورپول برابر پورتو

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول پس از گذشت 5 هفته از لیگ برتر، بعد از چلسی در رده دوم قرار گرفته است و فردا در زمین برنتفورد به میدان خواهد رفت. قرمزها پس از این بازی باید به مصاف پورتو در لیگ قهرمانان بروند.

 

 

1642384

 

 

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در نشست خبری این بازی گفت:« به یاد دوران مربیگری ام در ماینتز افتادم. آنجا هم باید در نقل و انتقالات هوشمندانه عمل می کردیم. برنتفورد برابر ما شانس هایی خواهد داشت و خیلی خوب 2-5-3 را اجرا می کنند. بازی سختی خواهد بود.»

 

 

1599341

 

 

مصدومیت تیاگو نبی کیتا:« وضعیت تیاگو 100 درصد مشخص نیست و او مشکل عضلانی از ناحیه ساق پا دارد. شاید پس از وقفه بازی های ملی مهیای بازی شود و نمی دانم زودتر از این شانس بازگشت دارد یا خیر. نبی کیتا ولی مشکلش جدی نیست اما برای بازی فردا روی او ریسک نخواهم کرد. او پیش فصل خوبی داشت و در بازی های ابتدایی هم دقایق زیادی بازی کرد و متاسفانه این مصدومیت خبر خوبی برای او و ما نبود. شاید بازی با پورتو را هم از دست بدهد و سپس خواهیم دید.»

 

شرایط عالی لیورپول در خط دفاعی با دریافت تنها یک گل:« آلیسون قطعا نقش مهمی داشته و سیوهایی عالی را از او دیده ایم. مدافعان نیز عملکرد درخشانی داشته اند و در مجموع نظرم و انسجام دفاعی مان مشهود است. ژوئل ماتیپ، ویرژیل فن دایک و جو گومز که تقریبا بیشتر فصل گذشته را غایب بودند برای ما حکم خریدهای جدید را دارند.»

 

 

1645312

 

 

مینامینو:« او یک استعداد برجسته است ولی از زمانی که به جمع ما پیوست، شرایط برایش سخت شد و البته این لیگ برتر است و باید با آن خودتان را وفق دهید. خوشبختانه حضور قرضی اش در ساوتهپتون به سود او شد و حالا کاملا متفوات با قبل برگشته است. هر بازیکنی نیاز به زمان دارد.»

 

دیدگاه‌ها