کد خبر : 1781700 | 02 مهر 1400 ساعت 15:01 | 68.8K بازدید | 7 دیدگاه

اشرف حکیمی:

مسی سورپرایزم کرد؛ زیدان می‌خواست در رئال بمانم

اشرف حکیمی از لیونل مسی و شخصیت این فوق ستاره سورپرایز شده است. او در مورد جدایی اش از رئال نیز حرف زد و زیدان را در این زمینه تبرئه کرد.

مسی سورپرایزم کرد؛ زیدان می‌خواست در رئال بمانم

به گزارش "ورزش سه"، پس از تنها یک فصل درخشان در لیگ ایتالیا و کسب عنوان قهرمانی با لباس اینتر، اشرف حکیمی برای ادامه دوران ورزشی خود راهی پاری سن ژرمن شد. اشرف حکیمی با 60 میلیون یورو به فرانسه رفت و اینتر نیز برای حل مشکلات مالی خود چاره ای جز فروش این مهره ارزشمند نداشت.

 

 

1620153

 

 

چندی پیش مدیر برنامه اشرف حکیمی اعتراف کرد که این بازیکن 22 ساله آرزو دارد روزی در آینده دوباره به رئال مادرید بازگردد. اشرف حکیمی پیش از انتقال قرضی به دورتموند و در ادامه به اینتر، در ترکیب رئال مادرید بازی می کرد.

او در بازگشت به رئال قصد ماندن داشت ولی پاندمی کرونا و مشکلات اقتصادی رئال مانع شد و او با 45 میلیون یورو به اینتر پیوست و اکنون نیز در ترکیب پی اس جی یک ستاره درخشان است.

 

 

1460714

 

 

اشرف در مورد اولین بازی اش برای رئال و سپس جدایی اش از این تیم به تله فوت گفت:« در خانه و با دوستانم بودم که تلفنم زنگ خورد و پشت خط زیدان بود. به من اطلاع داد که در فهرست تیم قرار خواهم داشت و واقعا سورپرایز شدم.

جدایی ام؟ از زیدان چیزهای زیادی یاد گرفتم و اتفاقی که تابستان 2020 رخ داد، ارتباطی به او نداشت و زیدان هیچ نقشی در جدایی ام نداشت. دلیل اصلی جدایی از رئال، پاندمی کرونا و مشکلات مالی باشگاه بود. همان مقطع با زیدان صحبتی داشتم و چیزی که گفتیم، بین خودمان خواهد ماند. همینقدر بگویم که زیدان دوست داشت در رئال بمانم و به گونه ای دیگر فکر می کرد.»

 

 

1647060

 

 

پی اس جی و ارتباط با کیلیان امباپه:« هر دو جوان هستیم و علایق مشترکی داریم. کنار هم خوش می گذرانیم و این دوستی کمک کرده تا من سریع با پی اس جی خودم را وفق دهم. این در زمین نیز کاملا مشخص است. از پی اس جی و چلسی پیشنهاد داشتم و در نهایت تصمیم گرفتم به پاریس بیایم. چند سال پیش پوچتینو مرا برای تاتنهام می خواست و حضور او در پی اس جی نیز در انتخابم تاثیرگذار بود.»

 

 

1645715

 

 

بازی کنار لیونل مسی:« واقعا انتظار نداشتم مسی از بارسا جدا شود. با ستاره های بزرگ زیادی هم تیمی بوده ام و دوست داشتم کنار مسی هم بازی کنم. این برایم مثل یک رویا بود. او انسانی ساده و آرام است و از شیوه رفتارش نیز سورپرایز شدم.»

 

دیدگاه‌ها